Ce am citit în luna martie 2024

Dragilor, îmi mai fac și eu apariția pe aici din an în Paște, dar momentan chiar am destul timp la dispoziție din motiv de concediu medical, așa că m-am gândit să vă prezint în câteva cuvinte lecturile mele din martie.

A fost o lună foarte bună și am reușit să citesc în toate cele trei medii disponibile: hârtie, digital și audio. Nu-mi fac un scop din asta, dar e foarte plăcut când îmi dau seama că mă pot bucura de cărți indiferent de forma pe care o iau ele. Desigur, versiunea audio necesită o anumită stare și nu toate textele se pretează la a fi ascultate, din punctul meu de vedere cel puțin. Tocmai de aceea caut să-mi aleg cărți pe care le pot urmări ușor și despre care știu că beneficiază de o interpretare pe măsură. Despre hârtie și digital ce să spun? De când mi-am luat primul e-reader în 2013 tot citesc și în format e-book, ba chiar uneori mi se pare mai relaxant decât formatul fizic. Mai ales dacă e vorba de o carte voluminoasă…

Dar în fine, vorba lungă, sărăcia omului. Fără alte adăugiri inutile, iată ce am citit eu în luna care tocmai se încheie:

  • Măsura vieții (cartea AICI) – Nikki Erlick (Litera, 2023)

  • Pasărea Măiastră (cartea AICI) – Lavinia Călina (Petale Scrise, 2024)

  • Laleaua neagră (cartea AICI) – Alexandre Dumas (Corint, 2019)

  • Djamilia (cartea AICI) – Cinghiz Aitmatov (ALL, 2018)

  • Vrăjitoarea de la Iazul Mierlei (cartea AICI) – Elizabeth George Speare (Young Art, 2015)

  • Migdală (cartea AICI) – Sohn Won-pyung (Alice Books, 2023)

  • Ideea de tine (cartea AICI) – Robinne Lee (Creator, 2022)

  • The Dispatcher (cartea AICI) – John Scalzi (Kindle, 2017)

În speranța că v-a plăcut această postare, acum e rândul vostru să-mi spuneți: ce cărți „gustoase” ați citit voi în luna martie? Lăsați mai jos în comentarii, mi-ar plăcea foarte mult să aflu. ^^

Până data viitoare, lecturi cu suflet, lecturi cu folos! Să vă fie aprilie așa cum v-o doriți!


Lasă un comentariu