Recomandări de cărți pentru zile fierbinți!

Nu știu în colțișorul vostru de lume cum este vremea, dar pe aici prin estul României se anunță o vreme caniculară rău de tot, presărată elegant cu furtuni încununate de tunete și fulgere. Ca de vară, nu-i așa? 😎

Fie că stăm și citim afară, pe un șezlong, pe o bancă într-un parc sau, și mai bine (fericiților!), pe nisipul fierbinte al plajei, fie că ne adăpostim în casă, la confortul aerului condiționat, în timp ce afară vremea își face de cap ca o veveriță pe cafea, adevărul este că vara merge oricând o lectură… fierbinte. 💗 Sau chiar mai multe! Vă invit să vedeți mai jos care sunt recomandările mele pentru zilele lungi de vară, când cititul la lumină naturală este pur și simplu divin!

Această prezentare necesită JavaScript.

O carte pe care am citit-o acum un an și ceva și pe care am adorat-o! Încadrată în genul New Adult, „Prințesa de hârtie” îți oferă o experiență de lectură de-a dreptul fierbinte și plină de tensiune, iar chimia dintre personaje sare prin tavan!

Una din cărțile alea atât de hyped, de ai impresia că nu-ți va plăcea sub nicio formă, doar că pentru mine „Ugly Love” a fost o surpriză enormă și extrem de plăcută! Inima mi s-a frânt și s-a lipit la loc de 1000 de ori pentru personajele principale, ceea ce nu e deloc de neglijat!

Simt nevoia să-mi fac vânt numai pomenind de cărțile Sylviei Day! 😃 O atracție absolut magnetică, animalică, unică are loc între Eva și Gideon, pe care nu trebuie s-o ratați. De citit pe plajă, neapărat cu o băutură rece alături! Nu de alta, dar veți avea nevoie de așa ceva pentru a vă răcori după pasajele mai… sensibile. 😅

Dacă ați făcut la fel ca mine, și ați văzut mai întâi filmul, vă mărturisesc sincer că romanul vă va lăsa cu gurile căscate! Pentru o carte YA, „Playlist pentru Nick și Norah” are multă tensiune sexuală, multe momente HOT, iar chimia dintre protagoniștii cu N este foarte bine realizată! Numai bună de parcurs în vacanță sau într-un weekend leneș.

Fac ce fac, și mereu menționez cartea asta! 😆 Adevărul e că „Maestra” e un thriller bizar, cu un personaj principal sociopat care nu își înfrânează sub nicio formă apetitul sexual. Merge ca uns într-o zi fierbinte de vară!

Credeți că romanele de dragoste istorice nu pot fi la fel de fierbinți ca cele contemporane? ERONAT! Amanda Quick se numără printre autoarele mele preferate ale acestui gen de cărți, iar „Frumoasa și Bestia” este pur și simplu un deliciu!

Schimbând puțin registrul, o dăm pe fantasy! Mai mult din curiozitate decât din alt motiv, am pus mâna pe „Darul” și am citit-o acum vreo doi ani, și nu regret absolut nimic! Este un roman plin de suspans, inteligent construit, cu niște personaje memorabile și „vii”. Merge citită repede și garantez că atenția voastră va fi acaparată complet!

Poate aveți chef să vă amuzați, de să nu mai știți cine sunteți și unde sunteți! 😅 Atunci cartea asta e pentru voi, garantat! Colecția de perle a lui Radu Paraschivescu te distrează și te îngrozește în egală măsură, și cu siguranță merge citită în concediu. Eventual cu glas tare… În grup! 😁Amuzamentul va fi dublu!

Poeme erotice? YES PLEASE! 😁 Ca să nu neglijăm poezia, vă recomand cu încredere poemele lui Bukowski, în traducerea lui Dan Sociu. Deși nu am citit niciun roman de-ale lui până acum, poemele sunt dure, erotice, frumoase, dizgrațioase și atrăgătoare, all in one!

Dragi cititori, cam acestea au fost recomandările mele de lecturi pentru leneveala obligatorie de vară. Sper că v-au plăcut și aștept să-mi spuneți în comentarii ce alte titluri preferați să citiți voi vara! Sunt curioasă!

tumblr_nb8uq28gvt1tjpaueo1_500

2 gânduri despre “Recomandări de cărți pentru zile fierbinți!

    1. Eu obișnuiam să citesc foarte multe romance-uri, dar în ultimii ani am lăsat-o mai moale, fiindcă simțeam cum îmi putrezesc neuronii. :)) Oricum cred că am depășit perioada în care voiam să citesc numai astfel de cărți, acum încerc să citesc cât mai divers, și deocamdată sunt perfect mulțumită de alegerea mea. 😀

Lasă un comentariu

