BOOKHAUL: Noutăţi Herg Benet!

SURPRIZĂ, surpriză!! 😀 Sunt atât de bucuroasă, că nu-mi mai încap în piele, şi vreau să împărtăşesc cu voi imensa mea bucurie! Începând cu luna iunie, am un nou colaborator pentru Books Movies Tea & Unicorns: editura HERG BENET! 😍

giphy

Cred că puteţi să vă daţi seama cât de entuziasmată sunt fiindcă folosesc gif-uri. 😅 Şi emoji-uri. Adevărul e că până acum n-am avut ocazia să citesc prea multe titluri de la Herg Benet, o editură care publică preponderent autori români contemporani (tineri şi cool, if I might add), dar ce am citit mi-a rămas în inimă ca să mă bântuie pentru totdeauna. Menţionez aici „Suflet pierdut” de Silviu Urdea, „Slowroom” de Maria Folea, „alive” de Petronela Rotar, şi „Exorcizat” şi „Neverland” de Radu Găvan. Şi cred că mai sunt vreo două, dar nu-mi vin acum în minte. Ideea este în felul următor: HERG BENET e o editură cool, care încurajează diversitatea şi scriitura excelentă nepretenţioasă. Cred că înţelegeţi voi la ce mă refer aici. 😉

Am fost uimită şi m-am simţit extrem de recompensată pentru toată activitatea mea de pe blog atunci când PR-ul editurii m-a inclus şi pe mine pe lista bloggerilor colaboratori. Sunt încântată la culme şi extrem de nerăbdătoare să citesc toate bunătăţile pe care mi le-au trimis, precum şi să împărtăşesc cu voi ulterior părerile mele despre ele! 😊 Prin urmare, fără alte vorbe inutile, iată ce titluri mi-au intrat în bibliotecă:

DSCN3932DSCN3933DSCN3934

În cazul în care nu ştiaţi, HERG BENET a început să publice şi ficţiune străină în traducere, iar lucrul ăsta pe mine nu a putut decât să mă bucure. Iar faptul că au ales nişte titluri precum This Savage Song de Victoria Schwab, sau The Long Way to a Small, Angry Planet de Becky Chambers, m-a făcut să ţopăi ca un copil mic! Punctual, iată titlurile prin care voi trece şi eu în viitorul apropiat şi ale căror recenzii vor apărea cu siguranţă pe blog:

Nu citesc thriller-uri de obicei, recunosc, dar şi când citesc, I AM HOOKED! Sper ca şi „Fata cea bună” să-mi ofere aceeaşi surpriză plăcută.

Victoria Schwab face ravagii fără milă pe piaţa americană de carte (sau pe cea vorbitoare de engleză, mai bine zis), iar acum a ajuns şi pe plaiuri mioritice. Recunoscută pentru fantasy-urile ei inteligente şi bogate în world-building, cred că această autoare îmi va oferi o experienţă de lectură memorabilă!

Urmăream blogul Ioanei de mult timp până să-i apară primul titlu la HERG BENET, aşa că de data asta mă pot delecta în voie cu scriitura ei. Primele volume, „Instinct” şi „Jurnalul primei mele morţi nu au încăput încă pe mânuţele mele, dar „Maria Magdalena” m-a atras ca un magnet de la prima pagină. Am vrut s-o citesc de curiozitate, dar m-a prins atât de tare încât deja am început s-o citesc la modul serios! Şi-mi place de nu mai pot! 😀 Dar mai multe despre asta în curând. 😛

La fel ca şi în cazul Victoriei Schwab, şi Becky Chambers a făcut furori prin afară cu acest roman al ei de debut, un SF concentrat mai mult pe personaje şi pe diversitate. Nici nu mai e nevoie să spun că sunt mega curioasă! 😀

Am citit deja acest roman în original, la câteva luni de la lansarea sa în State, iar recenzia bilingvă pentru el o puteţi vedea AICI. Totuşi, dacă timpul îmi va permite, aş vrea să-l recitesc în română şi să-i scriu o nouă recenzie în funcţie de cum mi se va părea acum, la aproape 2 ani de la prima lectură. Tot ce trebuie să ştiţi este că „Inima mea şi alte…” este un roman „dureros”, dar care merită şi trebuie lecturat de toţi adolescenţii şi, evident, nu numai! Eu l-am adorat, şi nu din motivele pentru care ador eu cărţi de obicei, ci mai ales pentru că m-a făcut să simt şi să gândesc într-un fel foarte incomod, dar necesar. 😉

Acum că bookhaul-ul HERG BENET s-a încheiat, eu vă invit să staţi cu ochii pe blogul meu, fiindcă presimt că în curând vor începe să curgă recenzii. 😀 Vara a venit, zilele sunt mai lungi, lumină naturală este din plin, aşa că voi avea mai mult timp şi chef de lectură. Până data viitoare,

vOHLN57tIsDf5-geUGS_4Dl72eJkfbmt4t8yenImKBVvK0kTmF0xjctABnaLJIm9
De aici
2 gânduri despre “BOOKHAUL: Noutăţi Herg Benet!

Lasă un comentariu

