Hai să ne îngrozim împreună!! (SPRING BOOKHAUL)

JUR, uneori mă simt de parcă aș fi descendentă directă a unor goblini, numai că în loc de aur și bijuterii eu acumulez cărți! Mormane și mormane, munți și munți de CĂRȚI! XD

Când a început 2017, mi-am făcut mie însămi o promisiune să nu mai dau atâția bani pe cărți pe care nu vreau să le citesc imediat (voiam ca în 2017 să mă ghidez după principiul „experiences, not things”), și până să adun pozele pentru bookhaul-ul ăsta am crezut că am reușit s-o respect. Dar… CEEE?! 😱 Ugh… iubesc, dar și URĂSC reducerile oferite de librăriile online, pentru că uneori pur și simplu nu mă pot abține!! Dar în fine, vedeți mai jos ce am reușit să strâng în ultimele aproximativ 2 luni. 😀

Încep mai întâi cu titlurile cumpărate sau primite de mine, și aveți mai jos o poză de grup.

DSCN3863

Primele 3 cărți de sus sunt, după cum se vede, în engleză. Thomas Hardy, fiindcă vreau încetul cu încetul să adun toată opera lui în original (mai am doar poeziile de adunat 😀 ), și piesele lui Shakespeare fiindcă m-am ambiționat să duc până la capăt proiectul Hogarth Shakespeare. Dacă nu știți despre ce e vorba, vă las un link aici către recenzia mea pentru „O paranteză în timp” de Jeanette Winterson. 😉

DSCN3869

Apoi avem ultima apariție semnată Radu Paraschivescu, la a cărei lansare am și fost, la librăria Humanitas din Galați. De unde și autograful, hehe! 😀 E o colecție de povestiri ironico-satirice despre mass-media și alte pățanii actuale vis-a-vis de traiul în dulcea Românie. Încă nu m-am apucat de ea, but soon. Mai nou am descoperit că volumele de povestiri îmi plac la nebunie, indiferent de genul abordat!

DSCN3870DSCN3871

Din minunata colecție a editurii Litera, Cele mai frumoase romane de dragoste, care apare la chioșcurile de ziare în fiecare miercuri la prețul de 15 lei, mi-am luat „Noapte și zi” de Virginia Woolf și cele două volume din „Anna Karenina” de Tolstoi, pentru că nici nu am citit romanele, și nici nu le aveam în casă. Cred că asta e una dintre colecțiile mele preferate de pe piața românească de carte, pentru simplul motiv că include titluri minunate, care ori sunt reeditate după nu știu cât timp, ori sunt traduse sau publicate pentru prima dată la noi, iar faptul că sunt paperback-uri și costă puțin nu e deloc de lepădat! I just ❤ it!

DSCN3872DSCN3873

Într-o zi cu soare (și mai multe dimineți… și bani! 😀 ), am profitat de reducerea de 50% la toate titlurile, oferită de elefant (care este valabilă și azi!!), pentru a-mi lua două noi apariții de la editura ART și respectiv PALADIN. „Viața secretă a marilor scriitori” o citesc în prezent, și mai am vreo 70 de pagini din ea, iar de romanul lui Claire North am auzit lucruri fantastice pe canalele de booktube străine, atunci când a fost lansată. Pe ambele cărți am dat vreo 35-40 de lei (chilipir!) și nu regret NIMIC! XD

DSCN3874DSCN3875

DSCN3876DSCN3877

Am ajuns și la ultima carte din fotografie, numai că asta intră la categoria „primite”! O prietenă din Franța mi-a făcut o surpriză extraordinară când mi-a trimis acest al doilea volum din seria An Ember in the Ashes de Sabaa Tahir, și îi mulțumesc din tot suflețelul meu! 😍 Abia aștept s-ajung la ea, dar în același timp am și o groază de emoții, fiindcă primul volum mi-a plăcut neașteptat de mult, și chiar nu vreau ca al doilea să mă dezamăgească. Dar vom vedea.

DSCN3878DSCN3879DSCN3880

Acum, să trecem la prada mea de la bibliotecă! De aici și titlul postării, „hai să ne îngrozim”. XD Nu m-am putut abține (oh, oare când pot?!), iar ieri când am fost la biblio să duc cărțile, am ochit altele, because why not, și iată care sunt acestea:

DSCN3864

De la „Maestrul de go”, n-am mai citit nimic de Kawabata, și e păcat fiindcă stilul său îmi place foarte mult. Când am dat pe raft peste „Valsul florilor”, o colecție de proză scurtă de-a sa, am luat-o fără să mă gândesc prea mult.

DSCN3867

Apoi mi-am zis că în sfârșit în luna mai vine căldura, odată cu cititul afară, la soare, pe băncuță sau șezlong, în ciripit de păsărele, așa că ar fi momentul pentru câteva titluri mai ușurele. M-am hotărât astfel să dau o șansă seriei semnate de Samantha Young, „Pe strada Dublin”, publicate în traducere la noi în colecția Eroscop a editurii TREI. Sinceră să fiu, nu știu cât de mult o să-mi placă, dar m-a impulsionat nota foarte mare de pe Goodreads.

DSCN3868

Dacă ați apucat să citiți recenzia mea pentru „Spune-mi tr3i lucruri despre tine” (aici), atunci știți că m-am cam îndrăgostit de titlurile publicate de STORIA. Da, e adevărat, sunt cărți Young Adult, dar sunt atâââât de bune!! Iar când am găsit „Inimi chimice” la biblio, m-am bucurat ca un copil mic! 😀

DSCN3866

În cele din urmă, mi-a trăsnit să împrumut și „Promisiune de lux” de Asa Hellberg, un fel de chick-lit scandinav, care sper să-mi placă. A fost o decizie de moment datorită editurii care a publicat-o, și anume Baroque Books & Arts. Am încredere în ei, deși nota de pe Goodreads îmi spune că nu e foarte reușită. În fine, dacă ați aruncat un ochi pe recenzia mea pentru „Arta de a renunța cu stil” (aici), atunci știți că această editură publică niște titluri foarte interesante, într-un format classy și plăcut din punct de vedere estetic.

DSCN3865

Dragi cititori, cam acestea au fost cărțile cu care m-am pricopsit în ultima perioadă, și deși m-am cam îngrozit câte sunt în total, în același timp sunt fericită că am de unde să aleg. Acum dacă s-ar face și mai mult spațiu în biblioteca mea, ca prin minune, ca să încapă toate minunățiile astea, ar fi perfect! XD

Până data viitoare, stay cool and read like hell!

giphy

 

Lasă un comentariu

