Precomandă „Trei coroane întunecate” de Kendare Blake la un preț promoțional!

Hey, guys!

Nu știu dacă ați apucat să vedeți această MINUNATĂ reducere la precomanda pentru „Trei coroane întunecate” de Kendare Blake, așa că m-am gândit s-o împărtășesc cu voi! 😀 Eu am plasat deja comanda, ajunge în perioada 16-20 martie, ca să știți. 😉 Mie mi-a plăcut foarte mult (neașteptat de mult, chiar!) „Anna în veșmânt de sânge” (recenzia aici) de aceeași autoare, așa că sunt curioasă și extrem de nerăbdătoare să citesc „Trei coroane întunecate”! Voi ce ziceți, vă interesează sau e cam… meh? Eu cred sincer c-o să fie faină! ❤

17218419_731298327030672_2222909050709525900_o

Lasă un comentariu

