Ed Sheeran Book Tag

Lovely people, dacă nu știați, am început să și filmez clipuri cu și despre cărți! Yay me! XD Vă invit să mă urmăriți pe canalul meu de YouTube, dacă vi se pare fain ce zic eu aici (de fapt, cum mă bâlbâi pe ici, pe colo) și dacă vreți să vedeți și mai multe clipuri de genul. Voi face recenzii de cărți, bookhaul-uri, tag-uri și multe alte lucruri frumoase, din dragoste pentru cărți și literatură, în general. A, și evident că aștept orice fel de sugestii ați putea avea în legătură cu filmulețele mele! Din păcate, filmez cu camera de la telefon, așa că o calitate mai bună de atât nu pot obține, daaar… dacă vă interesează să fac anumite recomandări de lectură, sau dacă vreți să discut despre un subiect anume, aștept sugestiile voastre în comentarii.

Până data viitoare, vă las cu moaca mea, să vă delectați! XD

 

Lasă un comentariu

