Povești de dragoste CU și DIN cărți. La mulți ani lui Bob Marley!

Bob Marley mi-a fost dintotdeauna drag. Nu neapărat persoana lui, fiindcă nu l-am cunoscut personal (obviously!), dar muzica lui, încă de când am descoperit-o prin liceu, mi-a alinat dintotdeauna sufletul și m-a făcut să visez la lucruri frumoase și bune. Și la o dragoste pe ritmuri de reggae. Iar asta va fi o poveste a modului în care am ajuns eu, acum 3 ani și ceva, să mă reîndrăgostesc de muzica lui Marley, datorită unei cărți.

845748

În prezent am lăsat-o ceva mai moale cu New Adult-ul, însă în 2013 am trecut printr-o perioadă foarte roz și pufoasă, când citeam astfel de cărți pe bandă. Nu mă atingeam de subiecte foarte dramatice sau de povești despre care știam că se termină prost. Nu voiam decât „and they lived happily ever after” și „happy end”. Iar a treia carte din seria Sometimes Never de Cheryl McIntyre fix asta mi-a oferit! Și încă pe atât. Dar cum? Citiți mai jos. 😀

18121041

Long After este o carte scrisă cumva în retrospectivă. Măcar atât îmi amintesc, deși alte detalii din memoria mea refuză să iasă la suprafață. Iar în această retrospectivă, Chase povestește cum și-a dat seama de sentimentele pe care le avea pentru Annie și cum a intervenit atunci când Annie a avut cel mai mult nevoie de el. Dar postarea asta nu e despre deznodământul lor. Ci despre acel moment absolut demențial când Chase își mărturisește iubirea față de Annie, într-un mod inedit!

Dacă ați citit sinopsisul de pe Goodreads, atunci știți că Chase o știe pe Annie de când ea avea 14 ani. Fiind prieten bun cu fratele ei, Chase a considerat-o pe fată mulți ani de zile ca și surioara lui mai mică. Însă la un moment dat, ceva se schimbă. Scratch that. TOTUL se schimbă! Chase începe să fie atras ca un magnet de Annie, iar Annie, deși la început nedumerită și confuză, își dă seama că ceea ce simte ea pentru Chase nu este doar dragoste frățească. Este o legătură mult mai profundă.

0c5624e665de086fa5cfed9e85b614d2

Iar acum, ca să ajung la miezul postării, trebuie să știți că anumite momente din carte sunt marcate de anumite melodii. Practic, autoarea a făcut un playlist după care noi, cititorii, să putem parcurge și „trăi” cartea. E adevărat, și alte melodii s-au potrivit perfect scenelor cărora le aparțineau, însă atunci când Chase îi trimite lui Annie melodia Stir It Up a lui Bob Marley, și-i spune să fie atentă la versurile melodiei, fiindcă îi exprimă în întregime sentimentele pe care le are pentru ea, recunosc că valuri-valuri de fluturi mi s-au stârnit în stomac, care mi-au făcut inima să bată cu putere ca și cum eram eu în locul lui Annie… Nu mi-e rușine să recunosc că uneori trăiesc prea intens anumite cărți, deși acum mai rar fac acest lucru, dar vă spun că atunci când am citit acele rânduri parcă m-am simțit jenată de felul timid în care Chase se străduia să-și facă iubirea cunoscută. Dar și emoționată la culme. Și parcă puțin îndrăgostită de el. Yeah, I know… de un personaj fictiv. XD

În fine, ideea este următoarea: citind cartea lui Cheryl McIntyre am făcut o adevărată obsesie pentru Stir It Up, iar apoi am început să ascult cam toate discografia lui Bob Marley, ceea ce nu mai făcusem niciodată. Iată cum literatura și muzica se îmbină armonios în cele mai neașteptate situații! Prin urmare, vă recomand seria Sometimes Never (deși eu n-am citit decât cartea a treia din serie, oops!) și vă recomand reggae-ul lui Bob Marley, pentru acele seri de relaxare totală și visare maximă. Cu sau fără cineva lângă voi. Bob are darul ăsta, de a te face să te simți „in love” și fără să fii cu adevărat așa!

Reggae on!

tumblr_nwwridobnm1ueqjtbo1_500

Lasă un comentariu

