Christmas Eve Book Tag

Este duminică, este aproape jumătatea lunii decembrie, deci cred că ar merge o leapșă de Crăciun, nu? Cu toții îl așteptăm pe Moș Crăciun cu nerăbdare, fie că e vorba de cadouri, sau de atmosfera generală de sărbătoare. Tag-ul acesta l-am văzut pe un canal de YouTube foarte drag mie, și anume Sam’s Nonsense, pe care îl urmăresc de aproximativ trei ani. Vi-l recomand, apropo! 😀 Iată și întrebările:

  1. Christmas Eve morning: what is a book you wake up excited to read? one you anticipate reading or one you read in the past that you want to get back into? (Dimineața de Ajun: ce carte ești entuziasmat/ă să citești când te trezești? O carte pe care abia aștepți s-o citești sau o carte pe care ai citit-o deja, dar vrei s-o revizitezi?)

Hmm… în general nu prea am timp să citesc în Ajun, fiindcă pregătirile de Crăciun încă nu sunt gata atunci. Daaar… presupunând că aș avea destul timp, cred că aș alege un titlu de Rainbow Rowell. Și mai precis „Landline”. Este singura carte de-a ei pe care nu am apucat încă s-o citesc, deși o am în bibliotecă. 🙂

  1. Christmas Eve breakfast: what are your favorite treats during the holiday season? (Micul-dejun din Ajun: care sunt mâncărurile/băuturile tale preferate din perioada sărbătorilor de iarnă?)

Știu că aici „treats” ar avea mai degrabă sensul de dulciuri, dar eu zic să includem mâncarea, în general. 😀 În primul rând trebuie să menționez răcitura (sau piftia, cum i se mai spune), indiferent dacă e de găină, curcă sau porc. Când eram mai mică nu o suportam, dar acum o ador. Cine să mă mai înțeleagă și pe mine? XD Apoi ar veni turtele, care îmi plac la nebunie atât timp cât sunt însiropate bine, iar la sfârșit nu trebuie să uit de vinul fiert și ciocolata caldă. Anul acesta sunt hotărâtă să-mi fac ciocolată caldă în casă, după rețeta Jamilei:

Nu-i așa că arată bine tare de tot? Yummy yum!

  1. Family Time: What is a book that fills you with happiness and love? the warm fuzzies in general? (Timp petrecut cu familia: Ce carte îți umple sufletul de fericire și iubire?)

Când eram mai mică, și încă mai primeam cărți cadou de la Moș Crăciun 😀 , țin minte că într-o iarnă, în vacanță, am citit „Heidi, fetița munților” de Johanna Spyri. Am fost fascinată de legătura dintre Heidi și bunicul ei, de descrierea vieții la munte, în creierii Alpilor, de absolut tot din acea carte. Și da, m-a umplut de fericire și de un sentiment general de bunătate. Acum, în perioada mai recentă, pot spune că o astfel de carte a fost „Attachments” de Rainbow Rowell. Ținând cont că e primul titlu care îmi vine în minte, n-are rost să mă chinui să-mi aduc aminte și altele.

  1. Christmas Carols: What are your favorite Christmas Carols or holiday songs? (Colinde de Crăciun: Care sunt colindele sau cântecele tale de sezon preferate?)

În nicio ordine anume:

 

 

 

 

 

 

 

  1. Anticipation: What is a book release you are very much anticipating? (Anticipare: Ce carte abia aștepți să apară?)

De când am aflat de existența noii colecții Junior din Biblioteca Polirom, am tot trepidat de nerăbdare să văd ce titluri vor scoate. Iar dintre toate, cel mai mult „anticipez” „Copacul minciunilor” de Frances Hardinge! Booktuberii din străinătate vorbesc întruna despre ea, deci trebuie să fie faină. 😀 Iar conținutul pare a fi pe gustul meu.

9781447264101the-lie-tree

  1. You hear sleigh bells on the roof and are so excited you can’t sleep!: What is a book that kept you up all night? (Auzi clopoței de sanie pe acoperiș și ești atât de entuziasmat/ă că nu poți dormi: Ce carte te-a ținut treaz/ă toată noaptea?)

Ultima dată când am avut o experiență de acest gen, citeam trilogia Angelfall a lui Susan Ee. 😀 De atunci încoace, nu am mai pierdut nopți citind până dimineața.

  1. It’s Christmas morning, and Santa has come!: What is a book on your wishlist that you hope to unwrap? (Este dimineața de Crăciun, iar Moșul a venit: Ce carte de pe wishlist-ul tău speri să despachetezi?)

Hmm… grea decizie. Doar o carte? XD Cum vă arătam aici, wishlist-ul meu de la Gaudeamus e destul de stufos. Cu toate astea, sper să descopăr printre ambalaje fie „Meseria de romancier” a lui Murakami, fie „Sfârșitul nopții” de Petronela Rotar. Doamne ajută! XD

Cam atât pentru voi astăzi. Sinceră să fiu, nu știu când voi reveni cu o postare, deși sper să fie până în Crăciun. Mai sper să fie și o recenzie, dar vom vedea. Până atunci, happy reading și bucurați-vă din plin de spiritul sărbătorilor de iarnă! Dacă nici acum nu putem fi mai buni, atunci când? 🙂

tumblr_nryeglo2uh1u7b31go1_1280
via sweet-cozy-home.tumblr.com
Lasă un comentariu

