Bookhaul de sfârșit de an

Încet, dar sigur, rămân iar fără spațiu în bibliotecă. Am rearanjat cărțile, le-am îndesat cât am putut de bine, o parte le-am donat bibliotecii, dar în continuare mă chinui să le potrivesc pe toate ca pe un puzzle. *le sigh* Nici nu știu ce să mai fac… Eventual să încetez să mai cumpăr cărți. Yeah, pe cine încerc eu să păcălesc aici?! XD That is NOT going to happen!

Deși mă lamentez că nu mai am spațiu, eu totuși m-am mai „îmbogățit” cu câteva titluri în ultima perioadă, în special fiindcă pe 18 noiembrie a fost Black Friday pe OKIAN, pe EMAG, pe ELEFANT, etc. Ați prins voi ideea. Prin urmare, tentația a fost mult prea mare pentru inimioara mea slabă și lipsită de voință, așa că iată ce mi-am mai luat:

dscn3748

În ordinea achiziției, primele titluri cumpărate recent au fost de pe librăria online OKIAN, și le puteți vedea mai jos. De Jennifer Niven nu e nevoie să mai spun altceva, dacă citiți recenzia la „Toate acele locuri minunate” veți vedea că sunt fana ei convinsă și că orice ar scrie ea va fi pe gustul meu cu siguranță! De „Fates and Furies” nu știu ce să vă spun… mi se pare extrem de interesantă, și deși știu că a fost tradusă la noi la editura RAO cu titlul „Destin și furie”, am vrut s-o iau în original ca să mă bucur de ea pe deplin. În plus, la promoția pe care am prins-o eu pe OKIAN, a fost mai ieftină în original decât dacă o luam în română. Hihi! 😀

dscn3746

De la chioșcurile de ziare mi-am cumpărat o carte din colecția „Iubiri de poveste”, semnată de Lenora Bell, fiindcă mi-a plăcut foarte mult prezentarea de pe spate. Povestea pare să fie ceva ce eu aș aprecia, așa că… we shall see! De-abia după ce am ajuns acasă cu ea și am intrat pe Goodreads am văzut că e cartea a doua dintr-o serie… Oh well… Va trebui s-o cumpăr și pe prima acum. 😀 Încerc să nu mă stresez prea tare din cauza lipsei de spațiu… dar adevărul e că mă cam ia hiperventilația! XD

dscn3740

Promoțiile de Black Friday de pe EMAG au fost awesome, doar că nu și la secțiunea „Cărți”. M-am uitat în special la lenjerii de pat și fețe de pernă, decorațiuni pentru casă, și fel și fel de gadget-uri, iar comanda mea a constat în alte articole. Daaarrr… am văzut că noua apariție a editurii Epica, „Love & Gelato. Vacanță la Florența” era doar 11 lei, așa că TREBUIA s-o iau! 😀 Cu transport gratuit, a fost un fel de pomană, really! Deci da… acum am și cărticica aceasta. Care a făcut niscaiva valuri în afară, fiind inclusă în lista celor mai bune cărți Young Adult ale anului 2016. 😉 Nu e chiar de ici, de colo.

dscn3742

Să rezist tentației imense de pe ELEFANT (care a avut o săptămână întreagă de reduceri demențiale la cărți!) a fost ceva imposibil pentru mine. Am dat scroll eroic vreo câteva zile bune fără să cumpăr nimic, însă până la urmă tot mi s-a pus pata pe ceva. Am zis să urc și eu în „trenul” fanilor lui Maas și să văd despre ce e vorba în noua ei trilogie „A Court of…”. Doar primele două cărți au apărut până acum, așa că le-am luat pe amândouă. Sunt atâââât de frumoase! Eu iubesc paperback-urile de nu mai pot, iar cele din afară sunt de-a dreptul superbe! Oamenii ăia nu se joacă deloc când concep o carte de la A la Z. A, și cărticica de Rainbow Rowell nu ar trebui să mai surprindă pe nimeni, femeia este una dintre autoarele mele preferate of all time! 😀 Deja am citit povestirea în format electronic, dar nu strică s-o am în colecția mea RR din bibliotecă.
P.S. Fiecare titlu de Maas a costat 22 de lei, iar „Kindred Spirits” a fost 7 lei. PO-MA-NĂ! 😀

dscn3743

În încheiere, m-am gândit totuși să includ și titlurile pe care le-am împrumutat zilele trecute de la bibliotecă. M-am dus la rafturile cu autori români, iar astea două mi-au sărit în ochi de prima dată. De „Soni” știu de când a apărut prima dată, iar acum că am găsit-o am zis că nu trebuie s-o mai sar. Iar de cartea lui InimăRea nu știu absolut nimic, dar sună bine tare premiza. Faptul că e un roman polițist (cel puțin asta am înțeles eu) destul de subțirel a atârnat greu în balanța mea decizională. 😀 Până la Crăciun le voi citi sigur!

dscn3739

Cam astea sunt titlurile pe care am reușit să le acumulez în ultima perioadă. Până la sfârșitul anului sigur nu mai iau nimic, daaarrr… la începutul lui ianuarie e ziua mea, așa că… ori cadouri din partea altora, ori cadouri de la mine pentru mine ( 😀 ), ceva cărți tot o să mai iau. 😉 Voi ce ați mai achiziționat? Ce plănuiți să achiziționați?

Până data viitoare, week-end fain și READ HARD!

giphy

Lasă un comentariu

