Dacă aș fi fost…

Ce-aș fi fost, dacă aș fi fost…

Am văzut postarea aceasta pe blogul autoarei Natașa Alina Culea, și cum se pare că mie-mi plac la nebunie lepșele în ultimul timp, am zis s-o preiau și eu. Fără vorbărie lungă, puteți vedea răspunsurile mele mai jos.

O lună: iunie

hello-june-we-heart-it-5

O zi a săptămânii: duminică

354157cdafa39699028e429c46efc3dd

O parte a zilei: prânzul

50052842

O direcție: apus (Vest)

picss1990nov7gjpgmedlabel

O planetă: Saturn (culmea e că eu chiar sunt guvernată de Saturn, pentru că m-am născut în zodia Capricornului 😀 )

saturn_planet

Un film: Stage Beauty

Un lichid: cafea

coffee_prep

O piatră: diamant

diamonds

Un tip de vreme: senin și soare, căldură plăcută de început de vară

Un instrument muzical: erhu

O emoție: senzația de îndrăgostire

Un sunet: pârâitul buștenilor puși pe foc într-o noapte geroasă de iarnă

tumblr_mrl77rrfew1sp7rwyo1_500

Un element: pământ

Un cântec: Lambada – Kaoma

O carte: Departe de lumea dezlănțuită, de Thomas Hardy

far-from-the-madding-crowd-cover-image

Un scriitor: Amelie Nothomb

nothombrentree2014-1

Un personaj de ficțiune: Katsa din „Darul” de Kristin Cashore

gracelingtrilogy

Un oraș: Amsterdam

oboitut-com_2109

O aromă: santal

O culoare: roșu

Un material: mătase

Un cuvânt: armonie

O parte a corpului: creier

Un număr: 13

Un mijloc de transport: balon cu aer cald

hot-air-balloon-pictures-14

O haină: salopetă

 

Lasă un comentariu

