Concurs!

Dragi cititori, azi am dat drumul unui concurs pe pagina de Facebook a blogului (Literary Jungle), pe care îl puteți vedea aici. Acesta se va desfășura NUMAI pe pagina de FB, fiindcă așa îmi vine mult mai ușor să centralizez participanții. Am scris un mic disclaimer și acolo, dar îl voi repeta și aici. Cărțile nu sunt noi, sunt din biblioteca mea personală, și le-am selectat în cadrul celei mai recente curățenii generale pe care am făcut-o printre rafturi. Le-am citit o singură dată, sunt în stare foarte bună și chiar excelentă, doar că… nu sunt noi. Dacă acestea sunt pe placul vostru, vă invit cu mare căldură să vă înscrieți la concurs, și poate veți fi norocosul câștigător! Multă baftă!

dscn3695

P.S. Concursul ține până pe 4 octombrie inclusiv, și voi extrage un singur câștigător prin random.org pe 5 octombrie. Iaaar… marea surpriză e că mai am un pachet de 5 cărți de dat și după aceea, așa că stați prin preajmă! 😀

Lasă un comentariu

