Liebster Award 2016 (II)

Mai-mai să nu-mi mai încap în piele de fericire! 😀 Azi am primit a doua nominalizare la Liebster Award, din partea lui Audrey de pe The Sagittarius Books, și îi mulțumesc din suflet că s-a gândit și la mine. Întrucât prima postare de acest fel (aici) am făcut-o ca la carte, vă anunț încă de pe acum că la sfârșitul acestei postări nu veți găsi nominalizări de bloguri sau o altă serie de întrebări. Nu vreau decât să răspund la întrebările lui Audrey, și… cam atât. Sper să vă placă!

liebster-award-2

Ce literatură străină preferi?

Dacă prin „prefer” se înțelege literatura străină care îmi place cel mai mult (din tot ce am citit până în prezent), aș spune că cea japoneză. Însă în privința volumului de lecturi, se pare că cea nord-americană.

Ce editură îți place cel mai mult?

O întrebare dificilă, fiindcă mai toate editurile mari de la noi scot cărți foarte faine, dar dacă e să mă iau după criteriul „de la ce editură am citit cele mai multe cărți care mi-au plăcut”, aș spune că Polirom. Poate la egalitate cu Humanitas, fiindcă Raftul Denisei este de neegalat! 😉

Ce autor străin îți place?

O, Doamne, aici trebuie să aleg doar unul?! XD Nici vorbă! Aș spune așa: Amelie Nothomb, Tracy Chevalier, Neil Gaiman, Haruki Murakami, Rainbow Rowell.

Această prezentare necesită JavaScript.

Dar român?

Mno, iarăși nu pot să precizez doar unul singur. Zic așa: Mircea Eliade, Liviu Rebreanu, Mihai Eminescu, din cei „vechi”, și din cei noi, Radu Găvan, Petronela Rotar, Dan Lungu.

Ce seriale îți plac?

Nu prea rezist mult timp cu cele americane, nu suport sezon după sezon după sezon, dar în prezent sunt la curent cu Scorpion, cu Lucifer și cu Game of Thrones. Nu știu dacă GoT se încadrează la seriale americane, dar na, eu l-am menționat. Cât despre cealaltă parte a lumii, acolo am foarte multe favorite! 😀 Dacă sunteți curioși, vedeți aici o listă cu câteva titluri asiatice care mi-au plăcut la nebunie!

got

Ce serie îți place?

Păi… nu prea citesc serii. Dar fiindcă Harry Potter e prea des menționat, peste TOT (!), plusez cu seria Angelfall de Susan Ee. Prima carte, tradusă „Îngeri căzuți”, a apărut anul acesta și la noi, la editura Trei. Recomand din tot sufletul!

2929

Te uiți la anime-uri? Care sunt favoritele tale?

Da, încă mă mai uit! XD Deși am 28 de ani, mă uit cu mare plăcere în special la cele din categoria comedy-romance sau school-shoujo. Cu toate acestea, preferatele mele nu se încadrează aici, ci mai degrabă la fantasy, action, mecha, horror. Iar titlurile sunt: Inuyasha, Kamikaze Kaitou Jeanne, Sailor Moon și Peach Girl (din „pruncie” 😀 ), Attack on Titan, Kuroshitusji, Neon Genesis Evangelion, God Eater și Shokugeki no Souma (din perioada mai… matură).

Această prezentare necesită JavaScript.

Ce carte ai vrea să fie ecranizată?

Carry On, de Rainbow Rowell! ❤

carry-on-jtsuboike-0006-edit
Carry On, by Rainbow Rowell.

e955abe033f2fbc3c3efa6cec0a19f60

Ce filme te-au dat pe spate?

Oho, multe! Dar ca să zic doar titlurile care-mi vin acum în minte… Stage Beauty, Teenage Dirtbag, Moscova nu crede în lacrimi, Ultimul mohican, Interstellar.

Această prezentare necesită JavaScript.

Ce carte citești acum?

Fiindcă simțeam nevoia de ceva mai ușurel și mai drăgălaș, am pus mâna pe Lecții de seducție de Teresa Medeiros. Nimic nu-mi scoate blues-ul din vene mai rapid ca un roman de dragoste istoric! 😀

ALMA_36_lectii_seductie_CVR.cdr

Ce pasiuni ai în afară de citit?

Să mă uit la seriale și filme asiatice. Și uneori să-mi mai fac modele pe unghii, dar din ce în ce mai rar.

tumblr_njam6sou2t1rpyw6wo1_500

Dragilor, sper că v-au plăcut răspunsurile mele și mulțumesc că ați rezistat până la capătul acestei postări! XD Mâine o să am o surpriză pentru voi, așa că stați pe-aproape!

Toodles!

throwing-book

3 gânduri despre “Liebster Award 2016 (II)

Lasă un comentariu

