The Book Gif Tag

Yaaay, în sfârșit o nouă leapșă amuzantă pe care s-o fac! 😀 Am văzut-o prima dată pe blogul lui Yuki, așa că am rugat-o să-mi selecteze și mie 10 titluri de cărți dintre cele pe care le-am citit deja, pe care să le asociez cu niște gif-uri alese de mine. Adică, să descriu fiecare carte printr-un gif. Greu, dar nu imposibil! 😀 Iată titlurile alese de ea:

cry-gif

tumblr_n0xoaubssv1reokfao1_500

francocry

tumblr_n45i6pz2Us1tooopjo1_500

nmrd

tumblr_mb0dydfUJA1rq1vxuo1_500

hmMPKTG

BHjeBCX

8cDNqLdeQw2AtGo1eIXQ_Confused Billy Joe

going-on-an-adventure

 

Cam astea au fost titlurile. Sper că v-au plăcut gif-urile alese de mine, zic eu că descriu perfect starea pe care am avut-o când am citit cărțile respective. Nu vă lăsați înșelați de gif-ul plângăcios pe care l-am pus pentru „Grădina cețurilor din amurg”, cartea nu este NUMAI tristă, ci are și momente de bucurie, de dragoste, de speranță, etc. Este una dintre cele mai bune cărți citite de mine vreodată! 😉

Astea fiind zise, până data viitoare, vă urez să aveți parte de lecturi frumoase și captivante! ⭐

4 gânduri despre “The Book Gif Tag

    1. Mă bucur că n-am fost singura. :)) A fost mișto premiza cărții, dar mi-am dat seama prea repede ce s-a întâmplat cu „mincinoșii” și asta mi-a furat toată plăcerea lecturii.

Lasă un comentariu

