Week #2 (2016)

Știu că a trecut aproape o lună de la ultima postare de acest gen, dar prefer să păstrez numărătoarea, ca să am o continuitate cât de cât. 😀

Cât despre obsesiile mele muzicale din ultima perioadă, se vede că a venit (aproape) vara! Nu știu cât de multe știți despre mine, dar adevărul e că-mi place la nebunie să dansez! Așa că automat atunci când vine sezonul cald pe mine mă apucă nebuneala, și aleg numai melodii antrenante. Ca să lucrez, ca să citesc, ca să fac treburi prin casă, ca să ascult în căști la sală, înțelegeți voi. Așa că iată obsesiile mele din ultima perioadă:

#5

 

#4

 

#3

 

#2

 

#1

 

Voi ce obsesii muzicale aveți în perioada asta?

giphy

Lasă un comentariu

