„Honey, I’m home!”

N-aș vrea să cobesc, dar simt că am început să ies ușor, ușor din reading slump-ul pe care l-am avut în ultimele câteva luni. Am început să citesc mai mult și să mai dau naibii la o parte serialele asiatice, care-mi mâncau ore întregi din viața de zi cu zi. 😀 Dar așa sunt eu, a fickle pickle on a sickle. Azi fac ceva cu pasiune, mâine fac altceva cu același grad de pasiune.

Dar să vă zic de ce am revenit la blogguit. Ideea e că ultimele două cărți pe care le-am citit au fost pe cât de diferite, pe atât de faine și pe gustul meu. Și n-am putut să nu vă spun și vouă despre ele. Pentru că… motive. Nu, glumesc. Pentru că asta fac bloggerii, incită oamenii să citească cât mai mult, cât mai divers. Iar eu fix asta plănuiesc să fac acum: să vă incit. 😀 Încă nu mi-am revenit complet din lâncezeala anti-literară în care m-am complăcut în ultimele luni, așa c-o voi lua treptat, cu pași de pitic, și mă voi limita doar la câteva paragrafe pentru fiecare recenzie. Nu… recenziile nu le veți citi în postarea asta, ci în următoarele, așa că… nu știu… stați cu ochii-n patru.

Dacă nu mă urmăriți sau nu sunteți friends cu mine pe Goodreads, atunci vă recomand să mă trageți de mânecă cu grație la adresa asta. Pe profilul meu puteți vedea ce cărți citesc în prezent, ce cărți vreau să citesc în curând, ce cărți am citit (duh!), toate puse frumos pe căprării (căci am de-a categorii acolo, cu nemiluita). Îmi place să mă mândresc cu faptul că citesc diverse genuri literare, din unele genuri mai multe cărți decât din altele, și că mai nou am început să dezvolt un apetit serios pentru non-ficțiune. Vedeți voi, până acum vreun an nu puteam să mă ating de cărțile de non-ficțiune. Mi se păreau prea „serioase”, prea faptice. Însă de curând mi-am dat seama că nu știam eu ce cărți de non-ficțiune să aleg, fiindcă și acolo sunt genuri și stiluri variate. Unele sunt pe placul publicului larg, altele se adresează unor nișe bine stabilite de cititori. Eu le prefer pe cele mai accesibile, însă nu exclud posibilitatea ca pe viitor să mă înarmez cu ambiție și curaj pentru a parcurge și cărți de non-ficțiune ceva mai specifice. We shall see.

Ce să vă mai spun oare?… Ah, da: una dintre postările viitoare va fi despre ultimele cărți intrate în biblioteca mea (și, șoc și groază!, iar s-au adunat câteva…), despre experiența mea cu Booksharing (plăcută, nu altfel), despre ce se mai află pe Nook-ul și pe telefonul meu (că deh, are ecran mare și i-am instalat aplicația Amazon Kindle 😀 ), și multe alte chestii literare (sau nu, că doar pe blogul meu eu sunt stăpâna, muhahaha!).

Celor care ați mai intrat pe aici chiar și fără mine prin preajmă, vă mulțumesc din suflet! Celor care ați descoperit de curând blogul meu, vă invit să stați pe-aproape și să-mi urmăriți cu atenție postările, fiindcă… se apropie 5 mai. 😀 Nu, nu ziua internațională a bărbatului, așa cum se spunea acum câțiva ani (apropo, aia e pe 19 noiembrie, dacă vreți s-o sărbătoriți c-o bere, c-un vin sau ceva mai… fin), ci ziua lui Books, Movies, Tea and Unicorns. Și știm cu toții ce înseamnă asta, nu? 😀 Vă las să ghiciți.

Ne vedem (sau mai bine zis, interacționăm online) la postările viitoare!

Până atunci, stay cool and stay in school!

 

Lasă un comentariu

