Book Haul #1 – 2016

Am stat azi și am căutat 10 minute să văd exact care au fost ultimele cărți pe care vi le-am prezentat într-un book haul, și uite-așa mi-am dat seama că ar cam fi cazul să fac un nou book haul, de primăvară dacă vreți (ultimul a fost de toamnă). Dacă pe blog nu au mai apărut postări de genul ăsta nu înseamnă că eu n-am mai cumpărat/primit cărți. Nici vorbă! Doar mă știți de-acum, sper eu. XD Să începem, așadar.

DSCN3482

Luna asta m-am mulțumit să împrumut o singură carte de la biblio, și chiar m-am bucurat când am găsit-o, fiindcă citisem recenzia de pe blogul Colț firesc de refugiu și mi s-a părut genul de non-ficțiune care mi-ar plăcea. Pare o carte dură, așa că nu m-am apucat încă de ea. Dar până îmi expiră perioada de împrumut o să ajung la ea cu siguranță. No more dilly-dallying.

DSCN3484

Apoi urmează bestseller-ul lui Rick Yancey, tradus și publicat la noi de imprint-ul editurii ART, Arthur (colecția Youngart). Am luat o mare țeapă că am ales să cumpăr cartea asta în format paperback de la chioșcurile de ziare, în sensul că ambele volume m-au ajuns 40 de lei în total. Singurul lucru pozitiv este că dacă mă hotărăsc s-o iau undeva pe drum ca s-o citesc, îmi vine mai ușor așa decât să car hardback-ul după mine. Dar nu, până la urmă n-am făcut nicio afacere. *sigh* :/

DSCN3485

Marte de foc” a fost o surpriză neașteptată, fiindu-mi dăruită de autoare spre recenzie. După cum se vede, am început deja s-o citesc, și până acum pot spune că interesul mi-a fost stârnit. 😀 Primul roman din serie, „Atlantida”, m-a lăsat cu mixed feelings, cum ar spune englezii, în sensul că a avut părți care mi-au plăcut la nebunie, și părți care m-au băgat efectiv în ceață. A fost o carte bună, bine scrisă, dar nu neapărat pe placul meu. Sunt extrem, dar EXTREM de curioasă să văd dacă „Marte de foc” va reuși să-mi schimbe cumva părerea.

DSCN3488

De ziua mea am primit această minunăție de carte de la o prietenă foarte bună, care îmi cam știe gusturile literare (deși, ca să fie sigură, m-a întrebat totuși înainte dacă o am sau nu, sau dacă am citit-o sau nu 😀 ). O să-i vină și ei rândul cât de curând, mai ales fiindcă romanul lui Doerr a câștigat Pulitzer-ul în 2015 și a fost prezent pe toate blogurile și canalele de YouTube din străinătate anul trecut. Îmi zic eu așa, în sinea mea, că dacă n-ar fi fost mare lucru de capul ei, nu s-ar fi creat atâta vâlvă. We shall see. Măcar acum e a mea cu acte în regulă! >:D

DSCN3490

De la o altă prietenă bună am primit ce vedeți mai sus, iarăși ca o surpriză. Cărțile astea au picat efectiv de nicăieri! „Cleopatra” o am în dublu exemplar, așa că… poate un concurs în curând? Bineînțeles, o să mai „arunc” niște titluri în trăistuță, dacă mă hotărăsc să organizez ceva. Stați pe-aproape. 😉

DSCN3491

Am avut un mâncărici cumplit la arătătorul mâinii drepte pe care-l țineam pe mouse atunci când am văzut oferta de pe site-ul editurii RAO la aceste două cărți: doar 16 lei bucata!! Și n-am putut rezista, nici nu aș fi putut să rezist. Ar fi fost nevoie de un efort supraomenesc! 😀 Așa că acum am seria „Vechiul regat” în întregime, și sunt extrem de mândră și mulțumită de mine. Nu am citit încă „Sabriel”, dar toți bloggerii și booktuberii care au citit seria s-au arătat încântați de ea. Eu de ce n-aș fi? Mai ales fiindcă am înțeles că există personaje feminine foarte badass, who take shit from no one! 😈

DSCN3495

Mai departe, am grupat trei cărți pe care am impresia că le-am cumpărat împreună de pe Libris. Dar nu mai țin minte sigur… Dar astea sunt detalii. 😀 În recenzia mea de pe Semne Bune spuneam că mi-a plăcut „Testul fierului” de Cassandra Clare și Holly Black, așa că nu am mai putut aștepta mult și la scurt timp după ce a apărut „Mănușa de aramă” am și cumpărat-o, ca să fie acolo, la îndemâna mea, oricând m-oi hotărî s-o citesc. Fiindcă așa sunt eu, mai impulsivă în lecturi. 😀 Despre „Dezastrul de la Cernobîl” nu cred că mai e nevoie să zic ceva, autoarea acestei cărți de non-ficțiune a câștigat Nobelul pentru literatură în 2015. Se află pe lista mea scurtă de cărți pe care urmează să le citesc. Iar „Orașul pustiu” este continuarea lui „Miss Peregrine”, căreia i-am scris o recenzie tot pe Semne Bune, în care am lăudat-o. Nuff said.

DSCN3496

În ce privește „Ugly Love”, mă bucur foarte mult c-o dețin și că mă pot apuca de ea oricând, dar în același simt mă simt incredibil de vinovată că am făcut precomandă pe site-ul editurii atunci când a apărut, și nici acum n-am citit-o. A trecut deja o lună… :/ Și eram atât de încântată… Dar așa sunt eu, a weird cookie. Aveam chef de ea atunci când a fost anunțată, dar după ce am primit-o și am ținut-o în mâini, mi-a trecut cheful de cărți lovey dovey. Iar când îmi trece cheful de cărți romanticoase, trece de tot! Fără jumătăți de măsură! XD Dar o voi ataca în curând, presimt că primăvara asta călduroasă o să-mi aducă o dispoziție mai bună decât cea din ultimele săptămâni.

DSCN3501

Și aici avem cea mai recentă comandă de pe Okian: patru cărți încadrate în genul „clasici” pe care le-am luat cu doar 13 lei bucata. Sunt extrem de mândră de ele! Îmi place foarte mult colecția asta, Collins Classics (ediția australiană), din care mai am și „Far from the Madding Crowd” de Hardy. Coperțile sunt foarte frumoase, iar formatul e de buzunar, ușor de purtat peste tot. Nu mă prea împac eu cu scrisul mic, dar în general sunt foarte mulțumită de ele. Tot căutam cele 1001 de nopți, versiunea integrală, nu cea pentru copii, dar fiindcă nu am reușit să mai găsesc volumele acelea cu coperți albastre de la Erc Press, m-am mulțumit doar cu o selecție, în limba engleză.

DSCN3502

Și, la sfârșit, binecunoscuta poză de grup. Frumușele tare, nu-i așa? 😀 Voi ce ați mai cumpărat/citit în ultima perioadă? Ca de obicei, vă aștept întrebările, răspunsurile, orice, în secțiunea de comentarii de mai jos. Ah, și ca să nu uit:

42107-welcome-march-quotes

Bine ai venit, primăvară! Sper să aveți cu toții o primăvară așa cum v-o doriți, și să fiți mereu zâmbitori și cu chef de lectură!

Lasă un comentariu

