Mini-recenzii (I) – 2016

Dragi cititori, I am baaack!! Și nu oricum, ci cu mai multe recenzii noi! Îmi pare foarte rău (în primul rând pentru mine) că nu am mai putut posta pe blog, dar începutul acestui nou an m-a luat prin surprindere și am fost asaltată de muncă așa cum nu am mai pățit-o, zic eu, niciodată. Adică am avut timp de citit, dar de scris recenzii coerente, mai puțin. Însă ce e prea mult (sau prea puțin, în cazul acesta) strică, așa că m-am înarmat cu cafea și răbdare, și iată că vin în întâmpinarea voastră cu o nouă serie de mini-recenzii, așa cum am mai făcut undeva prin vara lui 2015, dacă nu mă înșel!

2016-new-year-sign-with-person-reaching-out-to-the-sunrise-16x9

Din punct de vedere al lecturilor, am început 2016 în forță, după care am lăsat-o mai moale. Nu știu exact ce s-a întâmplat, poate faptul că e jumătatea lui februarie și deja a venit primăvara? Ideea e că m-am uitat la filme, seriale, anime-uri în prostie, însă de citit mai greu. Dar îmi revin eu, have no worries! Începutul lui 2016 a fost marcat de o serie de cărți steamy rău de tot, din genul New Adult. Am descoperit-o pe Elle Kennedy, autoarea seriei Off Campus, iar acum stau și mă întreb cum de am stat atât de mult timp fără să știu de ea! Practic am halit dintr-o pălitură toate cele 3 romane deja apărute din seria asta, iar acum aștept cu inima la gură să apară și al 4-lea. Dar mai am de așteptat, fiindcă data de lansare a fost stabilită pentru luna septembrie. Booooo! Iar apoi, fiindcă apetitul meu era pur și simplu insațiabil, am atacat și Him de (of course) Elle Kennedy și Sarina Bowen, tot New Adult, însă cu un el și un el în loc de un el și o ea. Evident, și Him mi-a plăcut la nebunie, plus că m-a făcut să-mi doresc să citesc mai multe cărți din genul ăsta. Dar să lăsăm vorbele inutile la o parte și să purcedem la mini-recenziile propriu-zise. 😀

off-campus-series

Prima carte din seria Off Campus, The Deal, prezintă povestea lui Garrett și a lui Hannah, care se desfășoară de la începutul anului universitar și până spre sfârșit. Încercați să vă imaginați timeline-ul, fiindcă este important pentru a vedea cum și când se întâlnesc personajele principale din toate cele 3 cărți. Garrett Graham este căpitanul echipei de hochei a universității, multiplă câștigătoare a mai multor trofee importante din lumea hocheiului. Prin urmare, Garrett este vedeta consacrată a campusului. Din păcate, începerea penultimului său an de facultate este umbrită de faptul că Garrett se află pe punctul de a pica un curs, ceea ce i-ar marca negativ cariera în hochei și l-ar împiedica să participe la competițiile din sezonul respectiv. Spre deosebire de alți atleți de la alte universități, cei de la Briar chiar trebuie să-și mențină o medie mare pe lângă toate antrenamentele sportive pe care le fac. Din toată grupa, doar Hannah Wells a reușit să obțină un A-, ceea ce-l determină pe Garrett s-o roage să-l ajute cu învățatul. În schimb, Garrett o va ajuta pe ea să intre în vorbă și să-l cucerească pe cel care i-a furat inima, a.k.a. un jucător din echipa de fotbal a universității. Toate bune și frumoase, până când cei doi ajung să se cunoască mai bine, ajung să-și cunoască cele mai adânci secrete, iar nivelul de intimitate dintre ei atinge cote alarmante. Garrett își confruntă trecutul și, implicit, tatăl cu ajutorul lui Hannah, iar Hannah descoperă că trauma dureroasă din adolescență poate fi depășită complet cu ajutorul iubirii și înțelegerii lui Garrett. Concluzia: The Deal mi s-a părut cea mai bună carte din serie!

494b2dd7f9951eaea989c03b3def2413

A doua carte, The Mistake, a reprezentat (pentru mine, cel puțin) o scădere a nivelului de intensitate pe care această serie părea să-l aibă. Însă nu în sens negativ, nu mă înțelegeți greșit! Povestea dintre John Logan și Grace Ivers a fost atât de drăgălașă și atât de… realistă, încât n-am putut să nu-i dau cărții tot 5 stele! În timp ce prima carte fusese plină de tensiune, de lucruri mai dark, sau chiar de scene de sex, a doua carte se axează mai mult pe o poveste de dragoste tipic studențească. Există și multe momente steamy, desigur, că doar vorbim de Elle Kennedy aici, însă dragostea primează în fața sexului. Despre cuplul din The Mistake… Logan este cel mai bun prieten al lui Garrett, iar de mici copii cei doi visează să ajungă jucători profesioniști de hochei. Fiind prieteni atât de buni, niciunul nu ar trebui să râvnească la ce are celălalt, însă inima lui Logan pare să nu-l asculte, și așa se face că de luni bune el râvnește la Hannah, iubita lui Garrett. Încercând să iasă din starea asta și să-și concentreze atenția asupra altor lucruri, Logan ajunge să fie renumit pentru stilul său petrecăreț și pentru faptul că schimbă fetele ca pe șosete. Grace Ivers este tipul fetei cuminți, studioase, liniștite, care se simte atrasă de Logan, însă încearcă să nu dea prea multă atenție acestui aspect. Grace este încă virgină, dar nu consideră acest lucru ca pe ceva sfânt și astfel ajunge să creadă că Logan ar fi perfect pentru un one-night stand care s-o trimită și pe ea în rândul femeilor. Dar ceva se petrece în seara respectivă, „the mistake”, greșeala, iar Grace nu vrea să mai audă de Logan. Imediat ce începe vacanța de vară, Grace pleacă în Franța la mama ei, iar când se întoarce… să zicem că e o persoană schimbată. Cu Logan care dorește s-o recucerească și care își dă seama că nu și-o mai poate scoate din minte, și cu Grace care mai că nu-l pune pe Logan să sară prin cercuri de foc pentru a-i dovedi că o dorește cu adevărat în viața lui, noi ca cititori avem parte de o poveste absolut drăgălașă, și foarte realistă (dacă o veți citi, veți vedea de ce). Puncte bonus: la fel ca și în prima carte, Logan o ajută pe Grace să-și depășească temerile legate de propria persoană, iar Grace îl ajută pe Logan să suporte mai ușor viața de acasă. Concluzia: John Logan este personajul meu masculin preferat din întreaga serie! Pentru că nu-i este frică să fie silly pentru fata de care s-a îndrăgostit. 😀

the-mistake-quote

A treia carte Off Campus, The Score, prezintă povestea de dragoste destul de improbabilă la prima vedere dintre Allie Hayes, colega de apartament și prietena lui Hannah, și Dean DiLaurentis, prieten bun al lui Garrett și al lui Logan, și coleg de echipă al acestora. În perioada în care acțiunea din primele două cărți era în desfășurare, Allie era împreună cu Sean, cu care tot fusese împreună din primul an de facultate. Însă acum, lucrurile dintre cei doi încep să scârțâie, iar Allie decide că Sean nu este persoana potrivită pentru ea și pentru viitorul ei. În celălalt colț al „ringului”, Dean DiLaurentis. În primele 2 cărți a fost descris ca un manwhore, adică un tip cam exhibiționist care face ce-i trece prin cap cu oricine îi trece prin cap și oriunde îi trece prin cap. De aici și mențiunea „destul de improbabilă” de la începutul paragrafului. Însă se dovedește că Allie, care toată viața ei de la pubertate încoace fusese într-o relație serioasă, capătă un soft spot pentru Dean și pentru atitudinea lui relaxată vizavi de sex și de relații interumane, cei doi ajungând să se cunoască treptat din ce în ce mai bine. Evident, aflăm că Dean nu este deloc atât de superficial pe cât părea la început, vedem că Allie devine o persoană mai bună și mai puternică datorită lui Dean, și vedem că dragostea într-adevăr poate „înflori” și în cele mai neașteptate locuri. Din păcate, cartea asta m-a rupt în două la un moment dat, spre sfârșit, când unul din celelalte personaje care apar în serie pățește ceva urât, iar Dean pare să cadă într-o stare din care nimeni nu-l mai poate scoate. Cartea asta, a treia din serie, duce totul la cote superioare: iubirea, sexul, durerea, anxietatea, tensiunea, chiar și umorul, acolo unde este cazul. De abia citind The Score am simțit că mă aflu într-un rollercoaster cu adevărat! Primele 2 cărți mi-au umplut inima de bucurie, însă aceasta mi-a umplut-o de mult mai multe lucruri! A fost un întreg evantai de emoții, și mă bucur că există autori precum Elle Kennedy care mă fac să simt astfel de lucruri. Concluzia: cuplul Allie-Dean este preferatul meu din întreaga serie!

17460413

A patra carte din serie, intitulată The Goal, va fi povestea lui Tucker, prietenul celor trei băieți din primele trei cărți, cu… nu vă spun cu cine, sâc! 😀

HIM

În sfârșit am ajuns și la ultima carte din seria asta de mini-recenzii. Pentru că-mi dau seama și singură că părerile sunt cu siguranță împărțite în ceea ce privește iubirea dintr-un cuplu el-el sau ea-ea, nu voi spune prea multe despre Him, decât că mi-a plăcut la nebunie! A fost prima carte de acest gen pe care am citit-o vreodată, și am adorat-o! Nu e pentru pudibonzi, asta-i clar, fiindcă în dulcele stil al lui Elle Kennedy, conține scene de sex foarte steamy și destul de explicite, dar adevărul e că mi-a plăcut în special pentru povestea de dragoste dintre Jamie și Wesley. Ah, povestea asta mi-a înmuiat inima și m-a făcut să simt ALL OF THE FEELS! Având în centru tot doi jucători de hochei, cartea începe cu momentul în care, după cinci ani în care nu mai auzise nimic de Jamie, Wesley află că echipa acestuia va participa și ea la turneul național de hochei, și că cel mai probabil cei doi se vor întâlni acolo. Speriat de idee, dar și emoționat la gândul că va da cu ochii de iubirea vieții lui, Wesley își aduce aminte în flashback-uri de momentul exact în care prietenia lor a dat în altceva, iar el a stricat totul: pe când aveau 17 ani, în ultima seară a ultimei tabere la care participau în calitate de cursanți. Deși se vedeau o singură dată pe an, timp de 6 săptămâni, pe Jamie și pe Wesley îi lega o prietenie puternică. Dar înaintarea în vârstă l-a făcut pe Wes să-și dea seama că obiectul fascinației lui nu este o fată, ci chiar cel mai bun prieten al său, Jamie. Deși știind că Jamie nu este la fel ca el, Wes nu s-a putut abține și i-a servit acestuia la fileu o provocare. De atunci, totul s-a terminat. Însă acum, cinci ani mai târziu, Wes e hotărât să închege iar prietenia cu Jamie, făcând uitată greșeala din trecut. Dar cum socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg, Wes va descoperi că Jamie nu este chiar așa cum îl credea el, și va învăța să navigheze apele dificile ale vieții post-studenție alături de cel mai bun prieten al său, care îi va deveni ceva mai mult de-atât. Interesați? 😀 Vă recomand să citiți cartea dacă vreți să vedeți cum se va termina totul. Merită, mai ales dacă este your cup of tea!

Himteaser

him (1)

Se pare că Him va fi o duologie, deci va apărea și o carte companion intitulată Us, undeva prin luna martie. Deci curând! Hihi! 😀