Books and Tea Tag

Chiar ieri am văzut clipul postat de Cristina pe canalul ei de Youtube Nomadic Reads, și mi-am zis că ar fi o idee faină să fac și eu acest tag, mai ales fiindcă sunt mare iubitoare și băutoare de ceai. Iar combinația dintre ceai și cărți este demențială, cel puțin din punctul meu de vedere! Când citesc nu pot bea cafea deloc, este prea tare și îmi distrage atenția de la lectură. Însă un ceai, de oricare fel ar fi el, este mai mult decât binevenit, always! Deci să vedem ce sortimente de ceai am ales eu pentru această postare, și cu ce titluri de cărți le-am împerecheat.

7995700205_cd034c5cc6_o
Sursa: http://twistylane.blogspot.ro/2012/09/keep-calm-and-drink-tea.html
  1. Ceai de sunătoare

Ceaiul pe care îl beau cel mai des este cel de sunătoare, nu atât fiindcă îmi place gustul lui, ci mai ales din motive semi-medicale. Am niscaiva probleme cu fierea și cu digestia, iar sunătoarea mi se pare ideală pentru așa ceva. Decât să iau pastile cu pumnul, prefer remediile naturale. Dacă mai adaug și niște miere polifloră, este chiar foarte bun la gust. Recomandarea mea personală este ceaiul de la Plafar, nu are arome, coloranți sau alte nebunii. Conține doar codițe, frunze și flori de sunătoare. Au naturel, că e mai bine așa. 😉

Cartea pe care o aleg pentru acest ceai (pe care-l beau mai mult fiindcă trebuie, nu fiindcă îmi place la nebunie) este:

tess_2013

Îmi aduc aminte că a trebuit să citesc cartea asta prima dată în liceu, fiindcă am studiat-o la ora de engleză. Când am văzut ce stufoasă e, și mai ales după ce am citit subiectul, am crezut c-o să mă plictisesc maxim. Dar spre sfârșit am ajuns s-o iubesc! Deci da, povestea mea de dragoste cu Thomas Hardy a început cu „Tess”. 😀

  1. Ceai de mușețel

Dacă nu știați cumva, eu stau la curte, iar în curtea mea cresc destul de multe tufe de mușețel, așa că spre sfârșitul primăverii și la începutul verii am grămezi de treabă: culeg mușețel! 😀 Bunica mea îl pune la uscat, apoi în borcane bine închise astfel încât să nu răsufle și să ia aer, iar toamna și iarna bem ceai natural de mușețel, producție proprie. Eu, una, ador aroma de mușețel, iar dacă mai adaug și câteva felii subțiri de lămâie și niște miere, deja sunt complet cucerită!

Cu ceaiul de mușețel aș împerechea titlul următor:

distanta_dintre_noi1

O carte super drăgălașă care m-a făcut să mă simt exact așa cum mă face ceaiul de mușețel să mă simt. Dacă ați citit-o sau dacă o veți citi, veți vedea de ce am zis asta.

  1. Ceai negru

În zilele mele super aglomerate, pe lângă cafeaua de dimineață, îmi place să-mi fac și câte un ceai negru după-amiaza. Nu beau niciodată ceai negru simplu, mi se pare prea amar și lasă un gust nasol în urma lui. Prin urmare, prefer ceaiurile negre aromate. În prezent beau unul ce miroase delicios a cireșe amare, iar înaintea lui am avut unul un pic mai greoi, ce mirosea și avea gust de boabe de cacao. Yum yum!

Fiindcă am și nevoie, dar îmi și place la nebunie să beau ceai negru, aleg următorul titlu:

6a013487de8961970c01bb0823b9d3970d

OK, bine, e o trilogie, dar Doamne Dumnezeule, ce trilogie!!! ❤ Am citit-o dintr-un foc astă-vară, și nu m-am putut desprinde de ea până nu am terminat-o (păreri aici). Nu am mai trăit o astfel de experiență în viața mea, decât poate cu Harry Potter, când aveam vreo 16 ani. 😀 Dacă o să apară în română, o s-o cumpăr s-o recitesc, for sure!

  1. Ceai verde

Și aici e o întreagă nebunie de arome, de sortimente, etc. Ceai verde beau atunci când vreau să am mintea alertă, dar nu neapărat pentru muncă, ci pentru lectură sau pentru un film bun. Tot după-amiaza îl beau și pe acesta. La fel ca și la ceaiul negru, prefer ceaiul verde aromat, fiindcă cel simplu nu-mi place deloc la gust. În prezent am două sortimente: unul cu bucățele de banană și batoane de scorțișoară, și unul cu mentă, boabe de cacao și flori de albăstrele (parcă…). În fine, ambele sunt absolut delicioase și merg de minune cu o carte în brațe.

Pentru acest tip de ceai, care reprezintă o adevărată delectare pentru mine, aleg:

FangirlWIP

Se putea să nu menționez măcar o carte de RR?! Nu se putea! 😀 „Fangirl” mi se pare corespondenta perfectă a ceaiului verde: are destule ingrediente care să te țină în priză, însă nu are atât de mult angst ca alte romane pentru tineri și adolescenți. Mai pe scurt, e o lectură nu neapărat ușoară, dar cu siguranță relaxantă, fără a plictisi.

  1. Ceai de tei

De băut mai ales seara, ceaiul de tei are o aromă inconfundabilă care mie, personal, îmi merge direct la inimă! Mă calmează și-mi creează o stare de bine, așa că pot spune că am și nevoie de el, dar îmi și place extrem de mult. Îl combin cu mierea de tei și cu câteva feliuțe de lămâie, iar gustul lui deja devine irezistibil.

Pentru ceaiul de tei, care îmi dă o stare de bine și îmi încântă nările cu aroma lui subtilă, cred că titlul de mai jos s-ar potrivi perfect:

ALMA_48_Noua reguli de nesocotit

Când vreau să mă relaxez cu adevărat, aleg un roman de dragoste din colecția asta, și chiar dacă adorm cu el în mâini, nu mă simt absolut deloc vinovată. 😀 Nu e vorba că n-ar fi și cărți bune strecurate printre titlurile astea, dar romanele din colecția „Iubiri de poveste” sunt, în general, relativ ușurele, previzibile, cu happy-ever-afters. Dacă vreau să visez frumos noaptea, why not? 😛

  1. Ceai de ghimbir cu lămâi verzi

De când am descoperit combinația asta pe piață, I AM HOOKED!! ❤ Am avut o cutie de la Twinings, luată din Carrefour, parcă, și mi-a plăcut la nebunie! Când am terminat-o, am găsit și la Fares, și am luat așa, dar nu sunt la fel de încântată. Aroma e mult mai diluată decât în cazul primului. Însă chiar și așa, combinația asta e una dintre preferatele mele, jur! Ghimbirul care înțeapă puțin limba, lămâia care îți lasă un after-taste delicios… Just perfect!

Pentru această combinație spicy, aleg și eu un titlu mai spicy:

marked men

N-am apucat să citesc decât prima carte din serie, „Rule”, dar la cât de mult mi-a plăcut stilul lui Crownover, sunt absolut sigură că la un moment dat voi continua și cu restul. Un singur cuvânt: tattoos! 😀

Mențiune specială:

Ceai cu aromă de ciocolată și mentă

Uitasem de el, săracul, și chiar nu se putea să scriu postarea asta fără să-l menționez! Ceaiul acesta e produs de Fares și m-am mirat foarte tare cât de aromat este și ce gust bun are. L-am luat din curiozitate, dar după ce am băut prima cană, am știut sigur că voi continua să-l cumpăr.

Ciocolată și mentă? Nicio problemă, m-am gândit la titlul perfect pentru această combinație:

coperta-E-ușor-să-te-iubesc

În continuare una dintre cărțile mele preferate, „E ușor să te iubesc” chiar îmi aduce aminte de ceaiul cu ciocolată și mentă. Un pic dulce, un pic mentolat, primul roman din duologia Tammarei Webber mi-a rămas întipărit în minte, deși se fac aproape 3 ani de când l-am citit. ❤ Vedeți că la EPICA a apărut și celălalt volum, „E ușor să mă rănești”. 😉

Cam atât din partea mea pe astăzi. Vă place tag-ul? Atunci vă rog frumos să-l preluați, vă tag-uiesc pe toți. 😀 Nu uitați, totuși, că ideea a fost a Cristinei de la Nomadic Reads!

Happy Weekend!

She-Devoured-One-Book-After-Another-GIF

Lasă un comentariu

