CONCURS pe pagina de Facebook a blogului!

Dragi cititori, săptămâna aceasta am un concurs special pentru voi, cei care-mi urmăriți blogul cu multă răbdare și înțelegere! Ofer unui singur câștigător două cărți numai bune de citit în perioada sărbătorilor de iarnă, cu o cană de ceva cald lângă. Singurul „schepsis” este că acest concurs se va desfășura numai pe Facebook, așa că mă simt obligată să-mi cer scuze de la cei care nu au pagină personală de Facebook. Promit că vor mai fi și alte concursuri, care se vor adresa unui public cât mai numeros! 😉

Toate condițiile și informațiile legate de participare le puteți găsi aici. Eu sper din tot sufletul să vă fi făcut o surpriză și să participați cu mult drag la acest concurs!

uLmuLVp

Lasă un comentariu

