BLACK FRIDAY e (aproape) aici!!

Dragi cititori, mai e puțin și va începe cea mai mare sărbătoare online pentru iubitorii de cărți: BLACK FRIDAY! Ca în fiecare an, principalele librării online le oferă clienților reduceri peste reduceri, atât la cărțile cu câțiva ani la activ de la data publicației, cât și pentru noutățile editoriale proaspăt scoase din „cuptor”. Vă reamintesc că anul acesta veți putea beneficia de promoții, reduceri și alte surprize pe următoarele site-uri:

ELEFANT Elefant-ul ne încântă cu ofertele sale de Black Friday începând cu orele 22:00. Pe lângă „Cărți”, mai puteți arunca un ochi și la reducerile aplicate „Genților”, „Ceasurilor” și „Parfumurilor”. Că na, se apropie Moș Nicolae și Crăciunul, nu? 😀

bg_cortina_bf_2015

LIBRIS – Cea mai mare librărie online din România își deschide „porțile” la 00:00, exact atunci când începe propriu-zis vinerea neagră a reducerilor. În fiecare an am luat câte ceva de pe Libris, atât de tare mă tentează promoțiile lor, și sunt absolut sigură că anul acesta nu va fi o excepție! Mooor de curiozitate să văd ce bunătăți ne-au pregătit cei de la Libris!

unnamed

OKIAN – Site-ul meu preferat pentru achiziții de cărți în limba engleză, Okian și-a anunțat și el o campanie de Black Friday care se pare c-o să fie super prietenoasă cu portofelele noastre. Să vedem, acum, nu? Dar se anunță reduceri substanțiale, YAY!

unnamed (1)

LIBHUMANITAS – Din respect pentru victimele tragediei de la Colectiv și ale atentatelor teroriste din Paris, LibHumanitas a anunțat că preferă să ofere reduceri la noutățile prezente chiar acum, în timp ce scriu eu această postare, la Târgul de Carte Gaudeamus, în loc de a sărbători cumva Black Friday. Fiind vorba de cărți nou-nouțe, aruncați o privire, poate vă atrage ceva atenția! 😉

Gaudeamus2015-home

NEMIRA – Last, dar cu siguranță not least, pe site-ul editurii Nemira veți putea găsi reduceri masive la cărțile din stoc (de până la 82%): noutăți (40%), pachetele Nemira (55%), peste 400 de titluri cu 50% reducere, e-book-uri (30%). Sună bine tare de tot, nu? Nu știu voi cum sunteți, dar eu îmi tot frec mânușițele în anticipație! 😀

carti-la-pret-fix1600p800

Eu nu mi-am mai făcut nicio listă anul acesta, fiindcă știu că mai niciodată nu reușesc s-o respect. I hate lists! XD Am câteva titluri în minte, dar totul depinde și de reducerile oferite. Orice portofel are și un fund, nu-i așa? 😛 Voi v-ați propus să luați ceva anume de Black Friday sau mergeți „la plesneală”, cum se zice? 😀

Lasă un comentariu

