Life update

Ha! Încă o săptămână și s-ar fi făcut o lună de zile de la ultima postare de pe blog. Trist, dom’le, trist… Poate vă întrebați de ce. Ei bine, iată un rezumat al ultimei luni pentru mine:

  • în timpul zilei am fost ceva de genu’…

post-30966-Jim-Carrey-furiously-typing-on-y8cP

Pentru că… deadlines. :/

  • în timpul serilor am fost ceva de genu’…

tumblr_mczxin2pGh1r7ebg2o1_500

  • sau ceva de genu’…

giphy

Apoi, fiindcă o dispoziție de rahat înainte de culcare nu era de ajuns, nopțile mele au fost ceva de genu’…

tumblr_ma54eslzub1rsua6to1_500

…sau ceva de genu’…

tumblr_n0netyPacL1s335yuo1_500

Welcome to my whimsical world!!

giphyfggh

Sper că acum aveți o idee de ce am lipsit de pe blog (și chiar și din viața reală, dacă e s-o zicem pe aia dreaptă). Uneori parcă toată ființa mea ia câte o pauză de la viață. Din exterior nu se vede absolut nimic (sunt un mic Houdini, ce pot să zic), dar în interior bate vântul. Nu e nimic. Nu știu pe unde hălăduie sufletul meu în acele perioade, dar știu că pleacă de aici. Iar acum, surpriză, s-a întors! XD Și sunt pregătită să intru iar în focul recenziilor, al recomandărilor de carte, al… orice ține de cărți, de fapt! Așa că fiți cu ochii în 14, fiindcă vă așteaptă multe noutăți livrești! 🐱

Lasă un comentariu

