Book Haul (ce-am mai cumpărat și ce-am mai „prădat” de la bibliotecă)

Well, hello there! 🐻

Nimic nu te face să te simți mai bine decât o oră-două petrecute printre numeroase rafturi pline cu cărți, unele mirosind a vechi și a înțelepciune, altele mirosind a nou și a aventură. Săptămâna trecută am fost la bibliotecă, din nou, și mi-am reîncărcat bateriile printre rafturile de literatură universală și română. O terapie la fel de bună ca orice vacanță exotică, pe bune dacă nu! 😀

Așa se face că de mânuțe mi s-au lipit (din nou!) câteva cărți, însă am fost mai moderată și am ales câteva titluri subțirele, care sigur îmi vor plăcea, dar care nu-mi vor consuma tot timpul liber. Și ele sunt:

DSCN3327

DSCN3331

De Gabriela Adameșteanu am ales „Vară-Primăvară”, o colecție de proză scurtă, pe care o pot parcurge fără grabă, în tihnă, mai ales fiindcă voiam de ceva timp să mai citesc ceva scris de ea. Vă spuneam aici că „Dimineața pierdută” mi s-a părut fantastică! Și n-am mințit.

Am găsit la secțiunea destinată copiilor „Numără stelele” de Lois Lowry, și n-am putut să n-o iau, pur și simplu. Cum ziceam mai sus, s-a lipit de mine! 😀 Aa, și voiam să vă întreb, pe cei care ați citit vreo carte (sau toate) din seria True Blood: este normal ca ele să se regăsească în secțiunea de literatură pentru copii?! Știam că au ceva scene mai hardcore… :/ Nu știu, poate mă lămuriți și pe mine.

Mai departe, am ales „Sete de iubire” de Yukio Mishima, un roman subțirel, care pare foarte interesant. Nu mă lapidați, dar nu cred să fi citit ceva de Mishima până acum… Mi-a căzut privirea pe această carte din 2 motive: titlul, și apoi descrierea de pe spate. Plus că, de ce să nu recunosc, mă intrigă persoana lui Yukio Mishima. Dacă veți face o căutare pe Google, vă veți da și voi seama de ce. 😉

OK, parcă e o temă aici… Mai întâi Mishima, acum Pavese… Dar da, tot fiindcă mă intrigă Cesare Pavese am ales această carte de-a lui, „Femei singure”. Tot o apariție relativ recentă, plus că romanul este incredibil de scurt. Nici nu mi-a venit să cred. Dacă-mi va plăcea, atunci voi căuta neapărat și jurnalul lui Pavese, „Meseria de a trăi”, pentru a-i înțelege mai bine personalitatea și modul de gândire.

Cam atât cu volumele împrumutate de la biblio. Urmează adevărata pradă! 😀

Cum ELEFANT a avut săptămâna trecută o nouă promoție de 50% reducere la toate titlurile, mi-am călcat pe inimă și am ales câteva titluri pe care pusesem ochii de ceva vreme. Iar ele sunt:

DSCN3341Cartea pernei” o urmărisem de când fusese anunțată, nici măcar nu era dată în vânzare, dar atunci când a apărut, din păcate, făcusem alte cumpărături de cărți și a trebuit s-o las deoparte. Însă de data asta nu m-am mai putut abține. And it’s mine! My precioussss! 😀

Visele și moartea” pare a fi un volum extrem de interesant și relativ ușor de digerat. Semnat de cea mai înfocată discipolă a lui Jung. Sună bine, nu? Mai nou, se pare că mă simt atrasă din ce în ce mai tare spre non-ficțiune. Eu zic că e un lucru bun… 😉

Și ultima carte din această comandă, precum și cea mai anticipată, de altfel, a fost „Trenul orfanilor”, o apariție foarte, foarte recentă. Știu de romanul acesta de prin 2013, când făcea vâlvă în State, și chiar mă așteptam să fie tradus înaintea „Fetei din tren”, dar se pare că m-am înșelat. Anyway, better late than never.

Spre sfârșit, mai am ceva să vă arăt… 😀 În ultimul timp am stat cu bunghiul mai mult decât de obicei pe noile apariții din colecția Iubiri de poveste, așa că raftul meu destinat acestor cărți s-a mai „împlinit” cu câteva titluri.

DSCN3345 DSCN3349Cred că e a unșpea mia oară când zic chestia asta, daaar… am citit primele 2 volume din seria Love by Numbers de Sarah Maclean (prin urmare, inclusiv „Zece feluri de a fi adorată”), iar când voi citi și al treilea volum, „Unsprezece scandaluri de evitat”, voi face o recenzie întregii trilogii. 😉 Cât despre restul volumelor, am ales să le cumpăr datorită ratingului măricel de pe Goodreads, cât și subiectelor abordate. Acum sper să-mi și placă. Gusturile mele în materie de historical romance s-au mai cizelat și ele, nu au rămas la nivelul de acum 3-4 ani. 😀

Oops, era să uit! Am ajuns într-un final pe la un Inmedio, și m-am bucurat enorm să mai găsesc acolo numărul 2 din „Abația” și numărul 2 din „TFB”! Au apărut în iulie, dar pur și simplu am uitat să le mai caut… :/ Well, bine că le-am găsit. Hîhî!

DSCN3335Dears, cam atât am pentru voi azi. Sper să revin cât mai curând cu o recenzie pe blog, la… orice carte. XD Dacă sunteți curioși ce am mai citit, vă invit să lecturați mini-recenziile mele de pe Goodreads aici, aici și aici. Până data viitoare, stay cool and bookish!

5 gânduri despre “Book Haul (ce-am mai cumpărat și ce-am mai „prădat” de la bibliotecă)

  1. Nu, clar seria True Blood nu e una pentru copii. :))
    Imi plac noile tale achizitii, cel mai mult ma atrag Numara stelele si Trenul orfanilor. Pff.. wishlist-ul meu a devenit kilometric.

    1. Daaa, deci e clar, cine a plasat acolo cărțile din seria asta habar n-are despre ce e vorba în ele! XD Culmea e că sunt la secțiunea pentru copii, nici măcar la literatură pentru tineri. :/ Stai liniștită, și eu am un wishlist lung cât o zi de post negru, dar încerc să nu mă agit prea tare și să le iau metodic la mână. Cu răbdarea treci marea, parcă așa era vorba aia. :))

Lasă un comentariu

