Summer Read-a-thon Wrap-up!

Și s-a terminat și maratonul de lectură din vara asta… Iar eu sunt destul de mulțumită de ce am reușit să citesc, ținând cont de faptul că am avut o săptămână încărcată. 🙂

După cum vă arătam aici, plănuisem că citesc câte o carte pentru fiecare criteriu al maratonului, fiindcă mă dau în vânt după diversitate. În plus, m-am străduit din răsputeri să aleg cărți mai subțirele, pe care să le parcurg cu ușurință. Chiar și așa, însă, nu am reușit să trec decât prin 3 dintre cele 5 cărți alese inițial. În fine, cum ziceam, sunt destul de mulțumită de reușita mea. 😀

Ce am reușit să citesc:

  • Delicatețe” de David Foenkinos – o carte pe care voiam de mult să o citesc (recenzia aici)
  • Pierre și Jean” de Guy de Maupassant – o carte clasică (urmează și recenzia în curând)
  • Zece feluri de a fi adorată” de Sarah Maclean – o carte achiziționată recent (voi scrie o recenzie la întreaga serie, când voi citi și volumul al 3-lea)

Ce nu am reușit să citesc:

  • Luni de fiere” de Pascal Bruckner – o carte pe care am evitat s-o citesc până acum
  • Tunelul” de Ernesto Sabato – una dintre cărțile preferate ale unei persoane dragi mie

Cât am citit în total (indiferent de formatul cărților): ≅ 770 de pagini

Destul de bine, nu-i așa? 🙂 Abia aștept să particip și la alte read-a-thon-uri (și eventual să le termin cu brio)! Până data viitoare, vă las cu ceva muzică pentru suflet, perfectă pentru a fi ascultată în timpul lecturii:

Lasă un comentariu

