Week #1 (2015)

RO

Nu știu de ce am lăsat în paragină această categorie a blogului, dar m-am gândit că ar fi cazul să suflu praful de pe ea și s-o păstrez up & running în continuare. Fiindcă de pe 23 până pe 26 am fost plecată la mare, la Costinești, unde am fost la OUT OF DOORS FEST, inevitabil m-am „ales” cu câteva mici (sau mai mari) obsesii muzicale, pe care vi le prezint mai jos. Sper să vă placă! 😉

EN

I have no idea why I gave up updating this blog category, but I think it’s high time I dust it off and keep it up & running from here on out. Because I had a mini-vacation from the 23rd to the 26th and I went to Costinesti, where I enjoyed listening to the bands that came to OUT OF DOORS FEST, I inevitably got stuck with some small (or huge) musical obsessions, which I present to you below. I hope you enjoy them! 😉

#10 de pe plajă adunate…

#9 de dinainte de a pleca la mare…

#8 am de mulțumit filmului SPY pentru această obsesie…

#7 în ultimele două săptămâni am ascultat K-Pop la greu, iar preferata mea este…

#6 haha, glumeam! mai am încă una coreeană 😛

#5 o tot fredonez de când a apărut pe Radio GUERRILLA

#4 acum e-acum: nu vă stropșiți la mine, dar îmi place melodia asta de nu mai pot!

#3 pur și simplu frumusețe

#2 și mai și ❤

#1 apogeu!

Până data viitoare, ascultați muzică, nu zgomot! Kiss kiss, hug hug!

Lasă un comentariu

