Library Book Haul #4

tumblr_lvu5aunkgf1ql1r07o1_500

M-am întoooors!! 😀 Și nu cu mâna goală, ci cu 4 cărți. De la bibliotecă. Prea bun, prea ca de vară. 😀

Dragilor, cu siguranță m-am mai lăudat aici, pe blog, cu Biblioteca V.A. Urechia din orașul meu, deci cred că știți deja că de fiecare dată când ajung acolo, e ca un paradis pe pământ. Nu știu exact ce se întâmplă, dar în ultimul timp au început să aducă o grămadă de noutăți în sala de împrumut la domiciliu, așa că luna asta mi-am făcut de cap. AGAIN! Și plănuiesc să citesc toate cărțile împrumutate, fiindcă nu știu când o să le mai prind. De a lui Murakami m-am apucat deja, așa că… 😀

DSCN3249#1 Ascultă cum cântă vântul • Pinball, 1973 – Haruki Murakami

Iote că am găsit la biblio și ultima apariție Murakami de la editura Polirom! Cele două romane reprezintă partea 1 și 2 din trilogia Șobolanului, „În căutarea oii fantastice” fiind ultima. Pe aceasta din urmă am citit-o prin facultate, acum câțiva ani buni, dar vreau s-o recitesc după ce termin volumul ăsta. Ca să văd cum se leagă totul. Deja în „Pinball, 1973” există câteva referințe la „Pădurea norvegiană”, dacă nu mă înșel… Mintea lui Murakami e sclipitoare, așa că mă străduiesc din răsputeri să țin pasul cu el, că doar e unul dintre scriitorii mei preferați! 🙂

DSCN3251asculta-cum-canta-vantul-pinball-1973_1_fullsize

Bonus: „Ascultă cum cântă vântul” a fost ecranizată în 1980, așa că plănuiesc să caut și filmul să-l văd. Sper doar să-l găsesc, fiind atât de vechi…

#2 Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere – Jennifer E. Smith

Despre cartea asta știu doar că e un roman ușurel pentru adolescenți, cu un substrat ceva mai serios (ca în orice altă carte pentru tineri, de altfel). Dar ținând cont că de Jennifer E. Smith am mai citit „Uite, așa arată fericirea” și mi-a plăcut la nebunie, vă dați seama că m-am bucurat enorm s-o găsesc și pe asta la bibliotecă! 😀 De fapt, am parcurs cam 50 de pagini din ea și până acum e drăguțică. Nu pot spune că personajele mă intrigă foarte tare, dar e destul cât să mă țină în priză.

DSCN3252 DSCN3253

#3 Autoritate – Jeff VanderMeer

Încă o bucurie neașteptată pentru mine! Acum vreo 2 luni (aproape) am citit primul roman din serie, „Anihilare”, și mi-a plăcut super mult, deși n-aș fi crezut vreodată că astfel de scrieri îmi vor ajunge pe lista de lecturi. Dar iată că Jeff VanderMeer se află acum printre scriitorii pe care îi admir foarte mult. Seria Southern Reach este catalogată drept SF, dar aș spune că aceste cărți sunt mai degrabă psihologice, cu doar un vârf de linguriță de SF. În fine, lăsând vorbăria la o parte, vă spun sincer că abia aștept să citesc această parte a doua, și să văd ce alte lucruri interesante aflu despre Aria X! Mai ales că vocea narativă nu mai este cea a unei femei, ca în prima carte, ci a unui bărbat. Exciting! 😀

DSCN3254 DSCN3255

#4 Noi vorbim, nu gândim – Radu Paraschivescu

Încă o nouă apariție pe care m-am mirat tare de tot s-o găsesc la biblio! Dacă vă uitați bine, încă are prețul pe spate… Oricum ar fi, Biblioteca V.A. Urechia este awesome și sper să continue să fie awesome, mult timp de acum încolo! 😀 Văzusem cartea asta la BOOKFEST, când a fost și lansată, dar deja aveam câteva titluri cumpărate și nu-mi mai permiteam să arunc cu bani în stânga și în dreapta. Ca să nu mai zic de lipsa spațiului în biblioteca mea personală… Ugh. XD Dar iată c-am găsit-o aici și abia aștept s-o iau cu mine la mare, pe plajă, să mă distrez citind perle cu fâșâitul valurilor în urechi. Ah, abia aștept! ❤

DSCN3256 DSCN3257

Aici se încheie și micuțul meu book haul de la bibliotecă. Dacă ați citit vreuna dintre cărțile astea, nu vă sfiiți să-mi lăsați un comentariu în care să-mi spuneți cum vi s-a părut. Apropo, vara asta plecați pe undeva? Dacă da, ce cărți vă luați cu voi în vacanță? Sau, să reformulez, ce cărți vă place să citiți în vacanță? Ceva mai ușurel sau, dimpotrivă, mai complex? Aștept părerile voastre!

Toodles!

bye-bye-gif

Lasă un comentariu

