The Sick Book Tag!

Încă o leapșă literară, de data asta cu nominalizare! Mersi mult pentru tag, Jessie! 😀 Așa cum am promis, iată alegerile mele pentru fiecare cerință a acestei lepșe.

1. Diabet: O carte dulce, extrem de dulce

Aici nu știu ce altceva aș putea să aleg, decât o carte din genul romance sau Young Adult. Așa că le aleg pe amândouă! 😀 Mai precis, o aleg pe asta:

234782032. Varicelă: O carte pe care ai citit-o o dată, dar nu o vei mai deschide vreodată

Eu oricum nu prea recitesc cărți, dar dacă ar fi să respect întocmai cerința asta, cred că aș alege:

enigma-otiliei_1_fullsizeAdevărul este că mie chiar mi-a plăcut „Enigma Otiliei” atunci când am citit-o în liceu, dar am trecut destul de greu prin ea… Fără să mai am alt motiv s-o recitesc, prefer s-o dau uitării. 🙂 (Georgică, nu te supăra pe mine, pls! XD )

3. Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus

Nu am de gând să aleg variantele din prezent, fiindcă e prea plictisitor așa. Dar știu exact ce să răspund aici: o carte pe care am citit-o și una pe care nu am citit-o. Acum câțiva ani, ele erau „reginele”. 😀

codul-lui-da-vinci alchimistul_1_fullsize

4. Ciclul: O carte pe care o citești în fiecare lună, an sau mai des

Recunosc că am citit „Jane Eyre” o singură dată, și mă bate gândul s-o recitesc în curând. Însă fiindcă în primăvară am recitit „Departe de lumea dezlănțuită” de Thomas Hardy (recenzie aici) și m-am îndrăgostit și mai tare de scriitura, personajele și poveștile lui, atunci cred că aleg cartea asta:

81Gxt8L1v1L5. Insomnia: O carte care te-a ținut treaz(ă) toată noaptea

Aici ar fi vreo 3 titluri, așa că am de gând să le menționez pe toate, fiindcă toate sunt niște cărți absolut delicioase, care merită citite și recitite. ⭐ În nicio ordine anume, iată-le:

book

20901080 coperta-E-ușor-să-te-iubesc

6. Amnezie: O carte pe care ai uitat-o și a eșuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta

Foarte, foarte multe dintre cărțile de historical romance apărute cu Libertatea pentru femei. 😀 Mă întristează că nu-mi aduc aminte poveștile din cărțile astea, mai ales fiindcă majoritatea mi-au plăcut foarte mult atunci când le-am citit. Dar deh, poate ăsta e și scopul lor, să te fericească pe moment, și apoi să le dai uitării. Un astfel de exemplu este:

mir_01_b1338cbfb37. Astm: O carte care ți-a tăiat răsuflarea (care te-a impresionat)

Deși a trecut 1 an de când am citit-o, și acum îmi aduc aminte aproape în întregime ce se întâmplă în The Year of the Rat de Clare Furniss. O carte care m-a făcut să zâmbesc ca idioata, să bocesc ca idioata, să mă deprim și să mă bucur ca idioata. Este o carte splendidă, și sper din tot sufletul să fie tradusă și la noi!

176969738. Malnutriție: O carte care te-a făcut să nu mai mănânci

Aa, o singură dată s-a întâmplat asta. Eram prin clasa a 10-a, tocmai împrumutasem de la un coleg volumul 5 din Harry Potter, adică „Harry Potter și Ordinul Phoenix”, am ajuns acasă, am luat o gustare mică, și apoi m-am pus pe citit. Am terminat 6 ore mai târziu, sărind peste masa de seară. XD Ce amintiri frumoase… Păcat că noaptea aia a fost cruntă! Mi-au chiorăit mațele în ultimul hal. 😀

harry-potter-si-ordinul-phoenix-vol-5_1_fullsize9. Boală „călătoare”: O carte care te-a luat într-o „călătorie” prin timp și spațiu

Aici trebuie neapărat să menționez o carte citită la începutul acestui an și care m-a purtat printr-o lume absolut fascinantă: „Misiunea Bufonului” de Robin Hobb (recenzie aici). Deși nu citisem trilogia Farseer, care o precedă, am putut să urmăresc fără probleme aventurile lui Fitz, personajul principal. Iar stilul lui Robin Hobb este demențial de bun! Recomand!

misiunea-bufonului

Cam atât și pentru leapșa asta. Tag-uiesc pe toată lumea doritoare de așa ceva. Mai scriem recenzii, dar ne mai și distrăm, nu? 😀 Till next time, chuss!

P.S. Azi cam așa arată atmosfera la Galați. ❤

tumblr_n3kh6bQIti1t09bsio1_250

4 gânduri despre “The Sick Book Tag!

Lasă un comentariu

