Book Haul neașteptat!

Honey, I’m hoooome! 😀

Ce mai faceţi, dragi cititori? Bine, sănătoşi? Aşa sper. 🙂 Acum, când scriu eu postarea asta, la Galaţi e o căldură de-ţi vine să te bagi cu totul în congelator şi să nu mai ieşi de acolo decât la toamnă. 😦 Nu am chef de nimic, să vă spun sincer… Nici de muncă, nici măcar de citit. De dormit, nici atât. Am şi n-am stare. Prin urmare, am hotărât să îmbin puţin utilul cu plăcutul şi să vă prezint ultimele cărţi care mi-au intrat în colecţie. Fiecare dintre ele va beneficia şi de o recenzie, aşa că staţi cu ochii pe blog, că în curând vor apărea, una câte una. 😉

Aşa cum v-am obişnuit, poza de grup:

DSCN3237

Şi acum pe rând (nu vă mai arăt coperţile, fiindcă le puteţi găsi uşor pe Internet):

1. Am murit, din fericire. Întoarcerea (Cartea întâi) – Theo Anghel (Herg Benet, 2014)

DSCN32442. Părintele Amorth. Mărturiile unui exorcist – Marco Tosatti (Philobia, 2012)

DSCN32453. Iubire – Toni Morrison (ART, 2015)

DSCN32474. Jocul Ripper – Isabel Allende (Humanitas Fiction, 2015)

DSCN32485. Profeţii din Fiordul Veşniciei – Kim Leine (Polirom, 2015)

DSCN32406. Vremea Moroiului – Viorica Răduţă (Cartea Românească, 2015)

DSCN32417. Dragoste în Coreea de Nord – Alexandru Popa (Vremea, 2014)

DSCN32428. Castelul de sticlă – Jeanette Walls (Arthur, 2015)

DSCN3238

Cam atât pentru acest book haul neaşteptat. Aş fi vrut, totuşi, să nu fie călduri atât de mari în perioada asta, ca să mă pot concentra şi eu mai bine la ce am de făcut. În ritmul ăsta, simt că ziua nu mi-ar ajunge nici dacă ar avea 36 de ore. :/

Voi ce aţi mai citit, ce cărţi anticipaţi cel mai mult? Dintre cele anunţate deja, desigur. Aţi apucat să citiţi vreuna dintre cărţile din book haul-ul meu, şi dacă da, cum vi s-au părut? Let me know!

Kiss kiss, hug hug!

giphy

6 gânduri despre “Book Haul neașteptat!

  1. hoteluldecarti

    Nu am citit niciuna dintre carti, insa planuiesc sa citesc si eu ”Castelul de sticla”, mi-am luat-o de ceva vreme si pare interesanta. Spor la citit! 🙂

Lasă un comentariu

