CÂȘTIGĂTORI concurs aniversar!

Hello, oameni dragi!

Cum am promis, astăzi, 14 iunie 2015, am făcut extragerea pentru concursul aniversar de 1 anișor, despre care vă vorbeam AICI. Am pus la bătaie 2 pachete de cărți, ca să pot extrage 2 câștigători, și deși pentru pachetul cu Jurnalele Vampirilor nu am avut 20 de participanți, așa cum pusesem inițial condiție, ci doar 12, am hotărât să fac extragerea așa și să fericesc pe cineva cu aceste cărticele. 😀 Without further ado, iată câștigătorii! *drum roll please*

Pachet #1

Câștigător: ANDREEA LUCA

Lista compilată în funcție de ordinea înscrierilor (sau cel puțin așa cum mi-au apărut mie pe blog și pe pagina de Facebook a blogului)

Lista initiala pachet 1

Lista compilată cu list randomizer

List randomizer pachet 1

Și, la final, extragerea numărului câștigător! 😉

Castigator pachet 1

Trecem mai departe la…

Pachet #2

Câștigător: CORNELIA POP

Lista compilată în funcție de ordinea înscrierilor (sau cel puțin așa cum mi-au apărut mie pe blog și pe pagina de Facebook a blogului)

Lista initiala pachet 2

Lista compilată cu list randomizer

List randomizer pachet 2

Și, la final, extragerea numărului câștigător! 😉

Castigator pachet 2

O ultimă mențiune: dacă nu vă găsiți pe liste, înseamnă că nu ați respectat condițiile concursului. Și eu chiar consider că aceste condiții au fost simpluțe… Îmi pare rău dacă nu ați intrat la tragerea la sorți, dar stați cu ochii în patru, fiindcă plănuiesc să mai organizez niște concursuri frumușele în curând. Simt că blogul meu, my baby, de abia acum ia avânt.

Până data viitoare, take care și citiți ca și cum viața voastră ar depinde de asta! 😀

ObTtOvD

Lasă un comentariu

