Ce-am mai adunat în ultima vreme (book haul + library haul #7)

Hey, hey!

Știu, e rușinos faptul că n-am mai avut activitate pe blog de atât de multe zile, dar na, când nu ești constrâns de nimic, postezi când și cum ai chef. Hîhî! 😀 Iar eu am avut o săptămână destul de dificilă, așa că sunt scuzată. Dar cum azi e sâmbătă, e weekend, e cald ca naiba afară, eu stau în casă la răcoare și îmi strofoc creierii ca să mă decid ce postare să fac. Și cum până îmi voi aduna destul forțele ca să scriu o recenzie mă-sa, mai trebuie să treacă ceva apă pe Dunăre, m-am gândit să vă arăt ce mi-am mai luat în ultima vreme. O parte din cărți sunt cumpărate (și vor fi cam ultimele pe care le iau până la toamnă, because money, și fiindcă vreau și eu să merg, ca tot omul, la mare 😀 ), iar o parte sunt de la biblio, recent împrumutate acum vreo 2 zile. Dar destulă vorbăraie, iată frumusețile mele!

1116

CĂRȚI CUMPĂRATE *my precioussss…*

De la chioșcurile de ziare am luat Descântec de dragoste, de Mary Jo Putney. N-am mai citit o carte historical romance de nici nu mai știu când, dar nu strică să am încă un volum de-al lui Putney în biblioteca mea. Dacă nu știați, am perioade și perioade. În prezent, citesc SF, romane psihologice, romane New Adult și urmează să mă apuc de un proiect important care implică mai multe romane polițiste. Daaarr… am vrut să mă asigur că atunci când mă trăsnește dorul de romance, să am ceva bun și plăcut la îndemână. Iar cărțile lui M.J. Putney fix așa sunt. 😀

DSCN3199

Mai departe, acum vreo 2 zile, librăria mea online preferată, LIBRIS, a avut o promoție faină (yet again 😀 oare când nu au ei promoții mișto?!), cu 50% reducere la toată oferta lor de carte de la Editura RAO. Inițial, nu plănuisem să cumpăr nimic, dar când mi-au căzut ochii pe ISTORIA TĂRÂMURILOR ȘI LOCURILOR LEGENDARE, de Umberto Eco, am zis „oh, hell no, nu zic pas la așa ceva!”, și… mi-am cumpărat-o. Am profitat de faptul că sunt ceva mai prosperă în perioada asta. Hihi!

DSCN3204 DSCN3206 DSCN3209 DSCN3212 DSCN3213

Cartea asta oferă un adevărat bookgasm, pe bune dacă nu! Este absolut superbă!! Și merită fiecare bănuț pe care îl dați pe ea, mai ales dacă o nimeriți la juma de preț, cum am luat-o eu! 😀

Pe lângă această minunăție, mi-a mai atras atenție și o altă carte: JUMĂTATE DE SOARE GALBEN, de Chimamanda Ngozi Adichie, apărută la noi (iar eu habar nu aveam :/ ) în 2008, tot la RAO. Și pe asta am luat-o la jumătate de preț, așa că pot spune că am făcut ditamai afacerea. Și este cartonată, people!! How cool is that?!

DSCN3202 DSCN3203

P.S. Aceste două cărți sunt disponibile în continuare pe LIBRIS, dar și pe ELEFANT, iar dacă v-ar interesa să le cumpărați în engleză, vă recomand să încercați THE BOOK DEPOSITORY, care oferă transport gratuit în întreaga lume. 😉

Poză de grup

DSCN3196

Cam atât pentru ce am cumpărat. Trecem mai departe la…

LIBRARY BOOK HAUL

DSCN3215 DSCN3216 DSCN3217 DSCN3221 DSCN3222 DSCN3223

Nu știu dacă puteți vedea, dar deja sunt pe la jumătatea cărții lui Jeff VanderMeer, ANIHILARE, și deși e SF, iar eu n-am nici în clin, nici în mânecă cu SF-urile, îmi place la nebunie până acum. Nu sunt prea multe detalii tehnice sau care să mă bage în ceață, ci în schimb e un roman mai mult psihologic și mystery. Îmi place, place, place! 😀

Cât despre celelalte cărți, păi… ZECE LUCRURI PE CARE LE-AM FĂCUT am luat-o fiindcă e o lectură ușurică, de vară, NICIODATĂ ÎMPREUNĂ? pare să fie o lectură mai hardcore (și nu, nu mă refer numai la partea ecchi XD ), așa că sunt sigură c-o să-mi placă (plus că ratingul de pe Goodreads e high in the sky, deci viitorul sună bine), iar BRIDGET JONES: TOPITĂ DUPĂ EL o așteptam de un catralion de ani să apară la biblio! Și iată că a apărut în sfârșit! Yay! 😀 Sunt extrem, extrem de curioasă să văd prin ce aventuri mai trece Bridget, chiar și fără Mark Darcy lângă ea. Mi se pare un scenariu foarte realist și vreau să văd cum a gestionat Helen Fielding toată treaba asta. Pun pariu c-o să și bocesc puțin, dar vom vedea.

Well, dragi cititori, acum chiar că am gătat postarea. Sper că v-a plăcut (deși nu știu exact ce e de plăcut la o postare de tip „book haul”, în afară de faptul că vă aduce în vizor cărți de care, probabil, n-ați mai auzit până acum…) și sper că veți continua să mă suportați și de acum încolo! Cu tot cu absențele mele, mai mult sau mai puțin motivate, de pe blog. Suntem cu toții oameni, așa că… life se mai și happens. ⭐

Până data viitoare, stay cool, citiți și vă relaxați! Buh-bye!

P.S. Că nu se putea fără. Concursul aniversar se încheie mâine! Nu am stat să număr participanții, dar am impresia că la pachetul cu Jurnalele Vampirilor nu s-au adunat 20 de participanți, așa că voi face în felul următor: dacă sunt peste 15, voi trage la sorți. Dacă sunt mai puțini, voi prelungi concursul cu încă o săptămână. Dar vom trece și acel pod când vom ajunge acolo.

5 gânduri despre “Ce-am mai adunat în ultima vreme (book haul + library haul #7)

    1. Mersi frumos! 😉 Nu știu ce am în ultima perioadă, sunt atât de aglomerată cu munca, iar în rest nu fac altceva decât să citesc și să mă uit la anime-uri. XD Trebuie neapărat să mă automotivez să mai scriu recenzii.

Lasă un comentariu

