Concurs aniversar: am împlinit 1 anişor!!! (ÎNCHEIAT)

Hehe, na că am reuşit şi eu să mă ţin de ceva timp de un an, acel ceva fiind un hobby. 😀 De obicei nu sunt atât de consecventă. Ştiu, ar trebui să-mi fie ruşine, dar dacă aşa sunt eu… Dar să trecem la subiectul arzător al postării, zic eu: CONCURSUL! 😀

Nu ştiu dacă ştiţi (sau dacă v-a interesat să aflaţi), dar pe 5 mai am făcut 1 anişor de existenţă!

giphy

HELLS YEAH! XD

Şi fiindcă am vrut să sărbătoresc acest eveniment şi cu voi, cei care mă citiţi, aşa puţini sau mulţi cum sunteţi voi, m-am gândit să vă „fericesc” cu două pacheţele de cărţi. Prin urmare, vor fi 2 câştigători. 😉 Cărţile au fost alese în funcţie de subiect (kind of), aşa că un pachet este mai paranormal, iar celălalt mai contemporan.

Câteva precizări:

1. În afară de cele 2 volume din Jurnalele vampirilor, celelalte cărţi au fost citite de mine 1 singură dată. Ele sunt ca şi noi, le-am cumpărat noi, deci… Dar dacă vă deranjează, vă rog să vă păstraţi comentariile răutăcioase pentru voi şi pur şi simplu să nu participaţi.

2. Nu am sponsori pentru acest concurs. Nu am sponsori în general! XD

3. Cum spuneam, în afară de Jurnalele vampirilor, am citit toate celelalte cărţi din concurs şi mi-au plăcut foarte, foarte mult. Iar eu, oameni buni, am 27 de ani, deci asta tre’ să însemne ceva! 😀

4. Câştigătorii vor fi aleşi prin tragere la sorţi cu random.org.

5. Puteţi participa pentru un singur pachet. Sorry, dar astea sunt regulile mele. Nu vreau să am acelaşi câştigător pentru ambele pachete… A, şi tragerea la sorţi va avea loc dacă se strâng minimum 20 de persoane pentru fiecare pachet. Deci 40 în total. Aşa că, nu ştiu, împrăştiaţi vestea! 😀

Iată şi pachetele:

#1

addtext_com_MDIyMjE4Mjk0MQ

#2

addtext_com_MDIyNDM2Mjk1Mw

După cum vedeţi, sunt afoană când vine vorba de tehnologie! XD Sorry not sorry! 😛

Concursul se va desfăşura timp de 2 săptămâni, iar data limită de înscriere este 13 iunie. Voi anunţa câştigătorii pe 14 iunie. Ce trebuie să faceţi:

– daţi un like paginii de Facebook a blogului (aici)

– daţi un share imaginii care prezintă cărţile pentru care vreţi să participaţi: aici pentru pachetul #1, aici pentru pachetul #2; aveţi grijă ca postarea să fie publică, s-o pot vedea şi eu 😉

– lăsaţi un comentariu la această postare cu link-ul de share de pe Facebook şi adresa de mail la care vă pot contacta în cazul în care câştigaţi. Premiile vor fi expediate prin poştă, aşa că trebuie să aveţi un domiciliu la care să vă poată ajunge avizul poştal. A, şi domiciliul trebuie să fie în România. Nu expediez în străinătate. 🙂

Cam atât, dragilor! Mult succes şi… may the odds be ever in your favour! 😀

76 de gânduri despre “Concurs aniversar: am împlinit 1 anişor!!! (ÎNCHEIAT)

  1. maria

    Nu stiu cum sa las link de pe telefonul pe care sunt eu acum dar ca sa vedeti distribuire intrati pe pagina de facebook „Maria Citeste”

Lasă un comentariu

