Mega Book Haul ! (#6)

Dearies, am un număr monstru de cărţi pe care să vi le arăt, fiindcă în ultima lună mi-am cam făcut de cap şi iar am decartat sume importante de money pe cărţi. 😀 Ce să fac, dacă nu mă pot abţine… I’m like a junkie!

Am prins câteva reduceri faine de tot pe site-urile din ţara noastră care vând cărţi, dar şi pe THE BOOK DEPOSITORY. Ca să nu mai zic că în weekend a fost BOOKFEST-ul, iar acum, în prezent, are loc Festivalul de Carte AXIS LIBRIS despre care vă vorbeam în postarea anterioară. Bineînţeles că a trebuit să dau o raită şi pe acolo, şi n-am putut pur şi simplu să nu iau nimic. XD Să ştiţi că n-am uitat de poze, probabil mâine voi face pe săturate, fiindcă voi participa la evenimentul ăsta:

11249236_1585125891747292_8586064837313731129_o

Dar să începem, zic eu, fiindcă am o grămadă de cărţi de prezentat!

În primul rând, nu ştiu dacă v-am mai arătat cele două cărţi pe care le-am comandat de pe The Book Depository acum ceva timp. Mi-e prea lene să caut în istoric. 😀

DSCN3137 DSCN3138 DSCN3139 DSCN3141

Aşa… recenzia mea la Far From the Madding Crowd o puteţi citi AICI, iar cea la Burial Rites va apărea cât de curând, sper eu. Trebuie mai întâi să citesc cartea, nu? 😀

Terminând cu Book Depository, trecem la OKIAN. Aici am avut două comenzi separate, pentru că am prins două promoţii diferite. Mai întâi am cumpărat Two on a Tower de Thomas Hardy şi 5 cărticele din colecţia Penguin Little Black Classics (am economisit ceva bănuţi, deci nu regret NIMIC!), iar apoi am comandat Smoke and Mirrors şi Anansi Boys de Neil Gaiman, fiindcă le-am prins cu 18 lei bucata. Un chilipir, dacă mă-ntrebaţi pe mine!

DSCN3149 DSCN3150 DSCN3151 DSCN3153

Bineînţeles, voi face o recenzie la fiecare, pe măsură ce ajung la ele. 😉 Sper numa’ că şi voi sunteţi la fel de curioşi ca şi mine să vedeţi cum sunt cărţile astea. Two on a Tower am luat-o la recomandarea Cătălinei, care are blogul Stil de scriitor. Dar fiindcă oricum e vorba de Hardy, sunt sigură c-o s-o ador! Acum trec printr-o perioadă Hardy, deci… e clar.

DSCN3146 DSCN3147 DSCN3148

Nu-i aşa că arată frumos tare cărţile lui Gaiman din colecţia asta?! Vreau să pun gheruţa şi pe Stardust, neapărat! Dar toate la timpul lor.

Mai departe, de la Librăria HUMANITAS din Galaţi mi-am cumpărat Femeia de hârtie de Rabih Alameddine. Deşi nu m-am apucat de ea, voiam neapărat s-o am ca, atunci când mă pocneşte impulsul, s-o citesc fără oprelişti. 😀

DSCN3144 DSCN3145

O cărticică pe care am împrumutat-o de la o prietenă şi la care sper să ajung cât mai repede, fiindcă mă interesează tare de tot: Misterul regelui. Despre scris, de Stephen King. Nu plănuiesc să devin scriitoare sau ceva, dar chiar sunt curioasă să văd ce are King de zis despre arta de a scrie romane bune, captivante. 😉

DSCN3155

Un trandafir printre trandafiri. Hîhî! Dar fără glumă amu, cartea asta chiar e frumoasă!

Fiindcă tot am luat-o în ordine cronologică cu book haul-ul, vă prezint poză de grup cu ce mi-am luat eu de la BOOKFEST 2015. Numai bunătăţi, pe care vreau neapărat să le dau gata vara asta. It’s gonna be a busy summer! 😀

DSCN3165

Chiar ieri mi-am golit portofelul de câteva zeci de lei fiindcă am trecut în revistă standurile de pe aleea pietonală dinspre faleza din Galaţi, unde are loc zilele astea Festivalul de Carte AXIS LIBRIS. Recent am văzut nişte recomandări de-ale lui Răzvan van Firescu de pe Colţ firesc de refugiu (un blog pe care-l urmăresc mereu cu cea mai mare plăcere!) referitoare la două cărticele proaspăt apărute la ART: Atelierul diavolului de Jáchym Topol şi Lecţii de dans pentru vârstnici şi avansaţi de Bohumil Hrabal. Aşa că mi-am zis că nu le pot rata!

DSCN3157 DSCN3158

Aoleu, parcă m-am plictisit eu scriind postarea asta! XD Dar nu mai e mult şi se încheie, promit. Ultima achiziţie făcută a fost de pe ELEFANT, iar coletul a ajuns chiar azi. E vorba despre una dintre ultimele apariţii de la Editura EPICA: Cerul e pretutindeni de Jandy Nelson. Fie vorba între noi, de mult timp aşteptam cartea asta, iar acum că e pe piaţă am simţit ca un fel de mâncărici în palmă şi n-am putut rezista tentaţiei. 😀 Vreau weekendul ăsta s-o citesc, so wish me luck!

DSCN3160 DSCN3163

Şi deoarece ELEFANT-ul mai are şi promoţii de toată frumuseţea, la pachet cu Cerul e pretutindeni a venit şi Pierre şi Jean de Guy de Maupassant, pe care n-am citit-o niciodată. Deci abia aştept! 😀 A, şi dacă tot suntem în zona asta, vă recomand şi Bel-Ami, este una dintre cele mai frumoase şi interesante poveşti din literatura franceză clasică. Eu zic c-o să vă placă! 😉

DSCN3161 DSCN3162

Cam atât pentru voi azi, dragilor! Sper că nu v-am plictisit de moarte şi vă anunţ că mâine voi posta şi concursul ăla despre care tot vorbeam în postările anterioare. Excited much? Hope so! 😀 Cheers!

Lasă un comentariu

