(Mic) Book Haul #5

Am ajuns la concluzia că îmi vine mult mai uşor să fac postări de genul „book haul” la un număr cât mai restrâns de cărţi, aşa că voi încerca să scriu astfel de postări mai des, cu cât mai puţine cărţi. Nu întrebaţi de ce. Probabil fiindcă nu am atenţie distributivă şi uit de la mână pân’ la gură ce vreau să zic despre anumite cărţi, atunci când le prezint. În fine, în book haul-ul de azi, mă voi exprima scurt şi la obiect:

De la chioşcurile de ziare am cumpărat „Rămăşagul” de Kate Noble, din colecţia Iubiri de poveste publicată de Editura Litera în parteneriat cu ziarul Libertatea. De obicei nu prea cumpăr cărţi din colecţia asta, fiindcă mi se par cam de duzină (am avut o perioadă când eram ahtiată după ele, dar asta a fost mai demult 🙂 ), însă pe asta nu am putut-o rata, mai ales după ce am aflat că Kate Noble a scris scenariul pentru seria de succes de pe YouTubeThe Lizzie Bennet Diaries” („Jurnalele lui Lizzie Bennet”, protagonista fiind o versiune din prezent a faimoasei eroine Elizabeth Bennet din „Mândrie şi prejudecată” de Jane Austen), din care şi acum mai urmăresc câte un episod, două. Este o serie foarte faină, cu episoade scurte, până în 10 minute, şi-mi place la nebunie dinamica dintre actorii aleşi pentru binecunoscutele roluri.

IMAG1377 IMAG1378

De pe Libris am cumpărat „Camera” de Emma Donoghue (cu doar 9 lei! încă mai e disponibilă la preţul acesta, să ştiţi… o găsiţi AICI) şi, fiindcă librăria mea preferată a avut şi o promoţie de 50% reducere la toate titlurile Editurii CORINT, m-am gândit să-mi iau ceva inedit pentru mine, aşa că am ales „Dama de pică şi alte proze” de Aleksandr Puşkin, nou apărută în colecţia Clasici ai Literaturii Universale. Dacă nu aţi intuit până acum, eu n-am citit deloc ruşi la viaţa mea. Am avut o tentativă cu „Demonii” lui Dostoievski, însă după 50 de pagini m-am declarat învinsă. Bine, aveam şi 17 ani, nu mai mult, dar chiar şi aşa, primul meu contact cu literatura rusă a fost unul dur, aşa că am preferat să rămân la ceea ce ştiam şi iubeam, adică literatura engleză şi cea franceză. Dar mă gândesc eu că 2015 ar putea fi anul revelaţiilor, deci de ce să nu încerc ceva complet necunoscut mie? Şi poate de la Puşkin să avansez şi înspre Tolstoi, Dostoievski şi Cehov. Şi alţii. Ţineţi-mi pumnii!

IMAG1379 IMAG1380 IMAG1381 IMAG1382 IMAG1383 IMAG1384 IMAG1385

Cam atât pentru book haul-ul de azi. A, şi să nu uit! Vedeţi că LIBRIS încă mai are în desfăşurare promoţia aia cu preţ unic de 7 lei şi 9 lei la cărţi, aşa că vă sfătuiesc să căutaţi bine prin oferta lor, nu ştiţi niciodată peste ce comoară daţi. Aşa cum am dat eu peste „Camera„, care are un rating de peste 4 pe Goodreads şi nişte recenzii extraordinar de bune. Ca să nu mai zic că a fost nominalizată şi la Man Booker Prize! Deci, ce mai aşteptaţi? 😀 A, şi transportul este GRATUIT indiferent de valoarea comenzii! Asta da afacere, nu? 😀

Lasă un comentariu

