Book Haul #4 – 2015

Tiii, iarăşi s-au adunat cărţi! XD Dacă îmi urmăriţi şi pagina de Facebook, puteţi vedea aici ce cărţi mi-am ales în urma câştigării concursului organizat de cei de la Books-Express, aşa că nu le voi mai prezenta şi în postarea asta. Nu spun decât că sunt super încântată de ele şi abia aştept să vină perioada Paştelui ca să trag o porţie sănătoasă de lectură. Nu că până acum nu aş fi făcut aşa ceva, dar deh, more free time, more reading! 😀

Am hotărât să pun cărţile de mai jos pe categorii, fiindcă aşa mi se pare frumos şi aşa le putem admira mai pe îndelete. Deci, să purcedem!

1. O comandă micuţă de la THE BOOK DEPOSITORY, în sensul că o carte a fost aproape 6 euro, iar cealaltă doar 5. Am avut limită de viteză la cumpărat cărţi, asta e clar! Dar lasă, noi să fim sănătoşi şi să mai putem cumpăra un corp de bibliotecă, că restul se rezolvă de la sine. 😎

bookmark-bookdepository
Semnul de carte trimis de BOOK DEPOSITORY! Îl ador!

Burial_Rites-Far_From_the_Madding_Crowd-TheBookDepository DSCN3100

După cum puteţi vedea (sau nu) din poză, am început deja să re-citesc Far From the Madding Crowd, căci în curând apare adaptarea aia faină rău cu Carey Mulligan şi Matthias Schonaerts în rolurile principale. Plus că versiunea pe care am citit-o eu prin facultate era în română şi tradusă cam prost. Am zis „băi, tot ştiu engleză, hai s-o citesc naibii în original!”, şi fix asta fac. Profa mea de engleză din liceu ar fi mândră de mine! XD


2. Cărţi cumpărate din librării
– pe 24 martie am fost la lansarea romanului „40 de zile” al lui Chris Simion şi bineînţeles că nu puteam pleca din Humanitas Galaţi fără să mi-o cumpăr. Am şi autograful autoarei, deci I’m a happy bunny. 😀 Plecând de la mai sus-menţionata lansare, am poposit într-o altă librărie, mai micuţă de data asta, Librăria Donaris. Dacă aveţi vreodată drum prin Galaţi, v-o recomand din tot sufletul! Este micuţă, frumos aranjată, are un aer intim, personal, şi promoţii peste promoţii. Nu mă credeţi? Uitaţi AICI. Anyway, de aici mi-am luat „Tuturor băieţilor pe care i-am iubit„. Încă n-am apucat s-o citesc, dar cu siguranţă o voi face cât de curând!

Tuturor_baietilor_pe_care_i-am_iubit-JennyHan-ChrisSimion-Editura_Trei

3. Cărţi primite în dar – o bună prietenă de-ale mele m-a ghicit maxim cu cartea asta! De mult voiam să citesc ceva de Sawako Ariyoshi, iar acum am ocazia perfectă! Totuşi, este o carte destul de masivă, aşa că mă voi apuca de ea când voi avea mai mult timp liber. But, yeah, sunt o norocoasă să am prietene atât de bune! 😀

Dansatoarea_de_kabuki-Sawako_Ariyoshi-Humanitas

4. Drum roll, please! Când am aflat că va apărea la noi Anna Dressed in Blood, am ştiut sigur că nu o voi rata. Iar când am văzut ce ofertă absolut minunată au avut cei de la Corint pentru precomenzi, am precomandat-o. Iar acum a sosit! Pe lângă faptul că mă bucur pentru păstrarea coperţii originale, mă bucur şi că e în mâinile mele şi pot să mă apuc de ea oricând. A se citi „azi”. XD Deci da, vă puteţi aştepta la o recenzie pentru ea cât de curând!

Anna_in_vesmant_de_sange-Kendare_Blake-Corint-Leda

Folks, cam atât am avut de arătat azi. Sper că v-a plăcut book haul-ul meu şi abia aştept să aflu ce cărţi v-aţi mai luat voi în ultima perioadă, ce carte abia aşteptaţi să citiţi, chestii din astea frumoase. ⭐ Comment, comment, comment, chop, chop, chop!

200

Lasă un comentariu

