Bookish Mail – Book Haul #3

Yay, un alt book haul! Şi de data asta… NO MONEY INVOLVED! Muhahaha! 😀

Cum mi se împlinise termenul de o lună pentru cărţile împrumutate de la bibliotecă, ieri am făcut o excursie până acolo şi am luat o nouă serie de cărţi. M-am învârtit printre rafturi până când efectiv am simţit că ameţesc, atât de multe erau tentaţiile şi atât de nehotărâtă eram eu. Dar într-un final am reuşit să aleg 4 pe care să le iau cu mine acasă. Iată-le mai jos.

??????????

book-haul-books-carti-cassandra-clarePlănuiesc să citesc (la pas lejer, că nu mă grăbeşte nimeni) seria „Dispozitive infernale„, ca mai apoi să mă afund în cunoştinţă de cauză în „Instrumente mortale„. Nu am citit absolut nimic de Cassandra Clare până acum, dar fiindcă în ultimul timp m-am dat pe fantasy, cred că mă vor atrage romanele ei. Vom vedea.

Nu vă speriaţi de starea cărţilor sau de coperta lui „Fahrenheit 451” (aşa cum am făcut-o eu la început 😀 ). De data asta, în afară de „Doamnele din Grace Adieu„, care este  nou-nouţă, celelalte cărţi au fost citite bine. Şi ştiţi ce? Mă bucur enorm când văd aşa ceva! Mă bucur să ştiu că există oameni care au citit aceleaşi cărţi ca mine, că poate le-au plăcut.

Acum spre partea a doua a postării. Ştiţi, nu ştiţi, eu am şi o colaborare foarte frumoasă cu revista online SemneBune, în urma căreia mă mai trezesc cu bunătăţi literare la uşă. Bine, nu chiar la uşă, dar înţelegeţi voi. Needless to say, vă puteţi aştepta la recenzii, păreri, comentarii, etţetera. 😎

FICŢIUNE

DSCN3093

NON-FICŢIUNE

DSCN3094„Brânză!” a.k.a. poză de grup 😀

DSCN3095Iar acum e momentul să mă revolt. Pe mine însămi. Ştiu că luna februarie a avut doar 28 de zile, dar 8 postări?! Doar atât?! Sunt jalnică… Trebuie să recuperez! Plănuiesc să citesc mai mult, poate să vă mai recomand şi nişte filme, seriale, orice găsesc interesant în jurul meu. Uneori uit că am făcut acest blog ca să-mi fac cunoscute ideile, micile descoperiri literare şi culturale. Uit, uit, uit. Ei bine, nu voi mai uita de acum înainte. 🙂

Lasă un comentariu

