Al doilea book haul din 2015!

Deşi una dintre rezoluţiile mele pentru 2015 a fost, la modul foarte serios, să-mi mai limitez cumpărăturile de cărţi (lipsa banilor + lipsa spaţiului = major crisis), se pare că toate ofertele tentante din ultimul timp ale librăriilor online nu mă lasă în pace. Nu vor să mă lase, dom’le, şi pace!

Ieri am cedat şi am profitat de campania LIBRIS cu 50% reducere la toate titlurile NEMIRA din stoc (cu transport gratuit la orice comandă), ca să-mi iau frumuseţile de mai jos. Până să vi le arăt, câteva vorbe: am început anul în forţă cu foarte mult fantasy, şi se pare că mi s-a deschis un apetit nebun pentru aşa ceva! După „Epic. Legende fantasy” şi „Misiunea bufonului„, acum sunt şi mai pregătită să fac faţă unor lumi fantastice, nebune, minunate. În continuare mă bucur de cărţile ancorate puternic în realitate (tocmai ce am terminat zilele trecute „O poveste haioasă” de Ned Vizzini, aşa că puteţi aştepta şi o recenzie câtuşi de curând), şi le parcurg cu aceeaşi plăcere dintotdeauna, însă mai nou parcă aş vrea să încerc şi alte tipuri de scrieri. Cum genul SF încă mi se pare cam… SF XD , prefer să merg pe mâna fantasy-ului şi sper să dureze cât mai mult această nouă „iubire” dintre noi. Aşadar, fără alte vorbe, vă las cu pozele de mai jos:

IMAG1262 IMAG1266

Războinicii Vol. I” o puteţi găsi şi pe site-ul editurii Nemira, pe elefant.ro sau Cartepedia. Mă bate gândul ca mai încolo, prin primăvară, să iau şi vol. II. Doar că scriitorii ale căror povestiri au fost incluse în primul volum par net mai buni decât cei din al doilea volum… Nu ştiu ce să zic. We shall see.

Monstrul. Antologie de povestiri trăsnite” o puteţi găsi pe site-ul editurii Nemira, pe elefant.ro sau Cartepedia. Sună bine Neil Gaiman şi Jonathan Safran Foer, nu? 😀 Aşa mi-am zis şi eu. Sper să nu mă dezamăgească.

Iar acum poză de grup cu tot book haul-ul meu din ultima perioadă (deşi e o exagerare, sinceră să fiu, fiindcă nu sunt decât 3 cărţi):

IMAG1268Agentul secret al lui Altîn Bey” de Rodica Ojog – Braşoveanu am cumpărat-o de la chioşcurile de ziare cu ziarul Libertatea, acum două săptămâni. Cartea a apărut pe 11 februarie. Mai multe informaţii despre această colecţie aici.

Şi să nu uit să vă arăt şi colecţia mea de semne de carte marca LIBRIS! 😀

IMAG1269IMPORTANT!
Astăzi, ELEFANTul are iarăşi o campanie de 50% reducere la toate cărţile din stoc, mai puţin cele de la editurile Adevar Divin, Mix, Art, Arthur, Paladin, For you, Univers Juridic, Publica, Victoria Books şi Narator. Dacă veţi comanda produse în valoare de 70 de lei sau mai mult, aveţi transport gratuit. Shop, shop, shop!

De încheiere, aşa, vă întreb: voi citiţi fantasy? Dacă da, care autor vă place cel mai mult? Ce mi-aţi recomanda să citesc? (fără seria Harry Potter, pe care am citit-o integral şi nu plănuiesc s-o recitesc, şi fără „Stăpânul inelelor„, fiindcă mă intimidează şi mă voi apuca de ea numai atunci când mă voi simţi în stare) Aştept întrebările/recomandările voastre!
4 gânduri despre “Al doilea book haul din 2015!

  1. sebastianmihail

    Să ai în vedere că acuşi acuşi s-ar putea să apară şi pe la noi „Războinicii 3”, pentru că G.R.R. Martin şi Gardner Dozois au mai publicat anul trecut un volum de povestiri.

    http://www.georgerrmartin.com/grrm_book/rogues/

    Iar ca împătimit colecţionar de semne de carte, te invidiez pentru cele de la Libris. Cît despre fantasy, mai menţionez şi pe:
    – Robin Hobb cu „Trilogia Farsser”;
    – Joe Abercrombie cu trilogia „Prima lege”;
    – Robert Jordan cu „Roata Timpului”: au fost traduse la noi deja primele 6 volume (din 14!).

    1. Ei, nu e chiar ca „Războinicii”. Acesta e în engleză „Warriors”, pe când „Rogues” se axează pe personajele mai gri din peisajul textelor fantasy. Sper, desigur, să-l publice şi pe ăsta! 😀 Mai e o antologie fantasy pe care abia aştept s-o citesc, „Dangerous Women”, editată tot de George R.R. Martin. Sunt multe, ce mai… Pot să fac un pomelnic cât toate zilele.
      Cât despre recomandări, mersi frumos, o să le iau în considerare. Nu ştiu dacă o să mai citesc Farseer, că am citit „Misiunea bufonului” şi ştiu în mare toate punctele esenţiale ale trilogiei. Joe Abercrombie este iarăşi pe lista mea, văd că în afară e printre greii fantasy-ului. De „Roata timpului” nu ştiu mare lucru, nu ştiu cu ce se mănâncă, cum s-ar spune. Poate o să-i dau o şansă. Multe de făcut anul ăsta, să sperăm c-o să am şi timp pentru toate! 😀

  2. Apuca-te de Stapanul inelelor…o sa-ti placa la nebunie! In afara de asta, incearca Cronicile din Narnia, Cronicile Wardstone, The Hobbit, The Silmarillion (iti deschide noi perspective asupra vietii) , The Golden Compass (trilogia His Dark Materials) de Philip Pullman… 🙂 Spor la citit

    1. Hm… Mă gândeam că „Stăpânul inelelor” este pentru fanii hardcore ai fantasy-ului, dar dacă spui tu că-mi va plăcea la nebunie, atunci poate pun mânuţa pe primul volum anul ăsta, şi pe restul mai încolo. 😉 Din Cronicile din Narnia n-am decât vol. 6 „Jilţul de argint”, primit cadou prin liceu de la cineva. Trebuie s-o iau cu 1, clar! His Dark Materials o am în plan pentru 2015, am inclus-o chiar şi în reading challenge, cred c-o voi citi prin vară (pare genul ăla de scriere 😀 ). Mersi mult pentru recomandări! 😀

Lasă un comentariu

