Library Book Haul #2 2015

Hello, hello!
I’m baaack! 😎

Şi nu oricum, ci cu noua mea „pradă” de la bibliotecă. Ca de obicei, când mă duc acolo, tre’ să găsesc neapărat câte o noutate pe rafturi. De data asta am avut parte nu de una, ci de două noutăţi (în dicţ. personal: noutate = carte nou apărută pe rafturile bibliotecii V.A. Urechia din Galaţi, mai precis filiala nr. 2 😀 ): „Misiunea bufonului” de Robin Hobb şi „Femeile vin de pe Venus, bărbaţii de la băut” de Simona Tache şi Mihai Radu. Mai jos aveţi poze de grup, din două unghiuri diferite (că deh, şi cărţile pot fi superstars), iar apoi vă voi mai spune câte ceva despre ele.

DSCN3066 ??????????

După ce am început anul în forţă cu lecturi fantasy/epic fantasy (vezi „Regatul umbrelor” şi „Epic. Legende fantasy„), parcă am rămas aşa cu o sete neostoită după lecturi ŞI mai fantastice, ŞI mai dătătoare de adrenalină. Sinceră să fiu, nu plănuiam să mai iau vreun monstruleţ de carte de pe rafturile bibliotecii, sperasem să găsesc ceva mai lejer, însă când privirea mi-a căzut pe „Misiunea bufonului„, am crezut că înnebunesc! Cum să-i rezist? CUM?! ❤ (FYI, nu am mai citit nimic de Hobb până acum, exceptând povestirea din volumul „Epic„. Dar ţinând cont că am adorat-o, pur şi simplu, cred că şi „Misiunea bufonului” se va dovedi o lectură demnă de toată atenţia.)

Apoi am căutat din priviri titluri ale editurii Polirom, din colecţia Actual, fiindcă astea sunt preferatele mele momentan, şi astfel am dat peste „Lumina dintre oceane„. Fiindcă ştiam deja că se făcuse mare tam-tam prin afară legat de cartea asta, că toţi booktuberii pe care îi urmăresc eu erau înnebuniţi după ea, că, în fine, a făcut ravagii şi în vânzările de pe mega-super-ultra-cunoscutul Amazon, am zis „hai, de data asta o iau; şi o citesc!”. Şi am luat-o.

Cea mai plăcută surpriză, însă, a venit din partea cărţii scrise de Simona Tache (al cărei blog personal îl urmăresc de ceva vreme, gen 3 ani, cu mult gusto) şi Mihai Radu, despre care nu ştiu mai nimic (decât, poate, ceea ce am citit pe site-ul editurii Trei). Cartea se află şi în lista mea de reading challenge pe 2015, aşa că m-am bucurat enorm că am găsit-o la biblio şi că nu tre’ s-o mai cumpăr. Nu mă înţelegeţi greşit, dar anul acesta o să fiu foarte moderată în shopping de cărţi, din două motive mari şi late: aş vrea să mai fac şi altceva cu banii mei, nu numai să-mi cumpăr cărţi (spinster syndrome much?), dar şi fiindcă nu mai am nici un corp de bibliotecă în care să le aşez. Chiar şi acum o parte din cărţile mele stau leşinate care pe unde a apucat. Trist… 😦 Dacă e să-mi iau cărţi anul ăsta, vreau să fie the best of the best, să-mi zboare creierii pe pereţi (e-o metaforă, chill), să mă facă să mă simt ca şi cum am tras pe nas toată producţia de coca dintr-un an, etc. Aţi prins voi ideea. Doar cărţile alea. Altceva = a big no no. 😀

Cam… gata. Asta a fost postarea de azi. Sper că v-a plăcut şi vă promit că veţi găsi în curând recenzii la titlurile de mai sus. Aşa că fiţi pe fază! A, voi aţi citit vreuna din cele trei cărţi? Dacă da, dacă vreţi s-o faceţi, lăsaţi un comentariu mai jos. Mi-ar plăcea să încetez să mai vorbesc la pereţi (cum fac de obicei). XD

Chuss!

giphy

3 gânduri despre “Library Book Haul #2 2015

    1. Sigur! Ieri m-am apucat de „Misiunea bufonului”, ca ea m-a atras cel mai tare si chiar aveam chef de o carte fantasy buna. Dar cand ajung la „Femeile vin de pe Venus…” si-mi formez cat de cat o parere, o sa revin c-un comentariu. 😉 Multumesc pentru vizita pe blog si pentru comentariu! 😀

Lasă un comentariu

