Books, books galore!! OKIAN oferă transport gratuit pe 22 şi 23 ianuarie!

Heya!

zMC7qCl

Se pare că toate librăriile online au promoţii peste promoţii în perioada asta (de parcă Crăciunul n-a fost de ajuns ca să ne golească buzunarele… XD ), iar surpriza zilei de azi (şi de mâine) vine din partea OKIAN! Ştiu că sunt mulţi cititori de cărţi în limba engleză şi la noi în Românica, aşa că nu vă spun decât atât: pe 22 şi 23 ianuarie 2015 aveţi TRANSPORT GRATUIT la orice comandă de pe OKIAN!! Să mai zic şi că aveţi destul reduceri pe site, de care puteţi profita fără să vă mai faceţi griji de ăia 9.90 RON pe care îi dădeaţi pe transport? Nu cred că mai e nevoie. 😀 So, shop, shop, shop! Dar mai ales, citiţi cu plăcere ceea ce cumpăraţi. Happy hunting, dear readers!

unnamed
Click pe poză şi vedeţi REDUCERILE de pe OKIAN!

Acum, că v-am dat fibrilaţii livreşti, îmi exercit şi eu libertatea de a vă prezenta câteva titluri care m-ar tenta pe mine (dacă n-aş avea deja „ban” la cumpărături de cărţi):

Nineteen Eighty-Four – George Orwell (una dintre cele mai bune cărţi pe care le-am citit eu vreodată)

9780141187761_full_size

Dangerous Women – George R. R. Martin (parcă îmi vine să plâng când mă gândesc ce reducere are cărţulia asta, iar eu nu pot să mi-o iau… dar poate vă tentează pe voi! Texte fantasy de cea mai bună calitate, despre femei periculoase. 😀 Sună bine, nu?)

file_1568659_7JE6c5u2_full_size

Sense of an Ending – Julian Barnes (mi-a plăcut enorm cartea asta, sunt sigură că şi vouă vă va plăcea cel puţin la fel de mult!)

9780099570332_full_size

orice carte – John Green (aveţi aici pagina cu cărţile lui John Green, toate având reduceri bune, bune de tot)

books

Stardust – Neil Gaiman

file_1525637_0Jeec1_full_size

Eleanor & Park – Rainbow Rowell (o carte absolut superbă, despre adolescenţă, despre prima iubire, maturizare şi suferinţă!)

file_1579208_Eq7zuEV_full_size

Out of Africa – Karen Blixen (cartea după care s-a făcut filmul „Departe de Africa” cu Meryl Streep şi Robert Redford)

9780141183336_full_size

Wolf of Wall Street – Jordan Belfort (cred că ştiţi filmul cu Leo DiCaprio, da? 😀 )

9780340953754_full_size

Throne of Glass – Sarah J. Mass (cuvintele sunt de prisos, sigur ştiţi cartea/seria)

9781408832332_full_size

Lasă un comentariu

