Primul book haul din 2015!

Şiiii… iată că s-a întâmplat şi asta: primul meu book haul din 2015! XD Am pus la bătaie „cadoul” de ziua mea şi mi-am cumpărat 4 cărţi după care salivam încă de la apariţia lor în 2014. Vă voi lăsa mai jos cu nişte poze de grup, nu înainte de a vă mai spune câteva cuvinte despre aceste cărţi.

1. „Mireasa prinţului” – William Goldman (titlu original: The Princess Bride, Editura Arthur, colecţia Young Art, apărută în noiembrie 2014)

Dacă nu ştiţi filmul, atunci habar n-aveţi ce pierdeţi! Este un clasic şi se numără, alături de „Povestea fără sfârşit” şi „Fantaghiro„, printre filmele pentru copii/tineri cu care am crescut eu. Partea tristă este că am aflat abia prin 2013 că filmul a fost făcut după o carte… 🙄 M-am tot sucit şi răsucit ca să-mi comand cartea în engleză, dar până la urmă n-am mai făcut-o. Când am văzut ediţia asta SUPERBĂ de la Editura Arthur, am ştiut că trebuie s-o am, şi s-o las moştenire generaţiilor viitoare, aşa cum au făcut părinţii mei pentru mine cu „Cei trei muşchetari„, „Poveşti nemuritoare” şi „Basmele românilor” de Petre Ispirescu. 🙂

2. „Bărbaţi fără femei” – Haruki Murakami (titlu original: Onna no Inai Otoko-tachi, Editura Polirom, colecţia Biblioteca Polirom, apărută în 2014)

Chiar şi fără să-i fi citit faimoasa şi aclamata serie „1Q84„, Murakami rămâne în continuare unul dintre autorii mei de suflet. Când am văzut lansarea unei noi cărţi de-ale lui în limba română, m-am bucurat ca un copil mic! Bine, recunosc, şi titlul m-a intrigat foarte tare, aşa că mă declar extrem de încântată că am putut să profit de promoţia Elefant de zilele trecut, cu 50% reducere la toate cărţile, ca să mi-o cumpăr. 😀

3. „Povestea doamnei Murasaki” – Liza Dalby (titlu original: The Tale of Murasaki, Editura Humanitas Fiction, colecţia Raftul Denisei, apărută în 2014)

Nu e niciun secret că-mi plac femeile badass, din prezent sau din negura istoriei, care au înotat împotriva curentului, aşa că o carte despre viaţa primei femei din lume care a scris un roman („Povestea lui Genji„/Genji Monogatari), pe numele său Shikibu Murasaki, nu avea cum să nu-mi atragă atenţia! Pe lângă subiectul romanului, recunosc că m-a fascinat puţin şi viaţa Lizei Dalby, care a făcut cercetări temeinice legate de cultura niponă înainte de a scrie această carte. Dacă am încredere în autor, atunci am încredere şi în carte! 😉

4. „Zei americani” – Neil Gaiman (titlu original: American Gods, Editura Paladin, colecţia Serie de autor Neil Gaiman, apărută în 2014)

Nu am decât două cărţi scrise de Neil Gaiman la activ, „Oceanul de la capătul aleii” (The Ocean at the End of the Lane) şi „Cartea cimitirului” (The Graveyard Book), dar ambele mi-au plăcut atât de mult şi m-au făcut să mă îndrăgostesc de proza lui Neil Gaiman, încât nu am putut rezista tentaţiei „Zeilor americani„! A fost probabil cartea pe care mi-am dorit-o cel mai mult în ultimele 2-3 luni de zile, şi acum iată c-o am! ⭐ Timp de lectură să fie, că în rest ne descurcăm. 😀

P.S. „Mireasa prinţului” şi „Zei americani” le-am luat de pe Cartepedia, unde în prezent se desfăşoară o promoţie extrem de faină pentru cărţile de la Editurile ART, Arthur şi Paladin!

http://www.cartepedia.ro/speciale/grupul-editorial-art-5262/filtre/
http://www.cartepedia.ro/speciale/grupul-editorial-art-5262/filtre/

Povestea doamnei Murasaki” şi „Bărbaţi fără femei” le-am luat de pe elefant.ro, unde am profitat de un cod pentru reduceri de 50% la aproape toate cărţile. 😀 Mai pe scurt şi pe româneşte, M-AM SCOS! 😎

DSCN3059

??????????

Lasă un comentariu

