Library Book Haul #1 2015

Hehe, nici nu au deschis bine toate instituţiile care lucrează cu publicul, că eu m-am şi înfiinţat la uşa bibliotecii din oraşul meu, pregătită să predau cărţile de anul trecut şi să încep anul ăsta cu o nouă serie de cărţi faine. Aşadar, fără alte vorbe inutile, vă prezint primul meu library book haul din 2015!

Poză de grup:

DSCN3053

Numero uno: „Viaţă, viaţă, legată cu aţă” de Ileana Vulpescu (dacă sunteţi curioşi, am mai citit „Candidaţii la fericire” de ea, care mi-a plăcut la nebunie şi care se află în topul meu personal al celor mai bune 14 cărţi citite de mine în 2014 – postarea va apărea în curând pe blog)

DSCN3054

Numero due: „Epic. Legende fantasy„, editată de John Joseph Adams (m-am bucurat enorm să găsesc această culegere de texte la bibliotecă! nu ştiu dacă voi reuşi s-o termin fiindcă e imensă ca număr de pagini, dar câteva povestiri cu siguranţă voi „gusta”!)

DSCN3055

Numero tre: „Regatul umbrelor” de Leigh Bardugo (yeah, that’s right, I’m a lucky b**ch! XD am căutat şi „Tronul de cleştar„, dar se pare că nu a apărut încă… oricum, mă declar în culmea fericirii chiar şi cu „Regatul umbrelor„!)

DSCN3056

Cam atât pentru postarea de azi. Uraţi-mi succes ca să pot da gata cărţile acestea într-o lună de zile! 😎 Voi v-aţi propus vreo listă de lecturi pentru 2015? Vă face cu ochiul vreo provocare dintre multele care au apărut pe net? Dar mai important, aţi citit vreuna dintre cărţile prezentate acum aici? 😀 Aştept comentariile voastre. Stay cool! ⭐ ⭐ ⭐

counting_clouds_by_rattledmachine-d5xj4z9

Lasă un comentariu

