2015 Reading Challenge! (III)

funny-dog-reading

  1. O carte a cărei acţiune se petrece în viitor

Hm… să trişez sau să joc corect? Asta e întrebarea întrebătoare. 😀 Dacă ar fi să trişez, aş alege „Ultimul avanpost” de Lavinia Călina, care mai apare şi la punctul 6. Dacă ar fi să joc corect, atunci aş alege „Cioburi de stele” de Amie Kaufman şi Meagan Spooner. Să vedem în ce relaţii o să fiu cu timpul liber, dacă de ură sau de prietenie.

  1. O carte a cărei acţiune se petrece în perioada liceului

Şi premiul merge la… „Intimidare” de Penelope Douglas! Am vrut atât de mult s-o citesc în 2014, dar mereu am amânat-o. Ei bine, în 2015 sunt hotărâtă!

  1. O carte cu numele unei culori în titlu

Voi alege „Albastru de safir” de Kerstin Gier, al doilea volum din trilogia „Culorile dragostei”. Pe primul l-am citit, evident, dar n-am mai continuat seria. Poate că în anul care urmează ar fi momentul.

  1. O carte care te-a făcut să plângi

Adică să recitesc o carte care m-a făcut să plâng, nu? Nu e uşor, fiindcă acest tip de cărţi mă marchează 4 life şi chiar nu ţin morţiş să le recitesc, dar hai, dacă e provocare, să fie până la capăt. Aleg „Love Letters to the Dead” de Ava Dellaira. Era vorba să apară şi în română la Editura Trei, dar nu ştiu dacă o vor mai publica.

  1. O carte în care să existe magie

Haha! Aici trişez sigur! „Sabriel” de Garth Nix. Fiindca dacă o să-mi placă primul volum, o să le citesc şi pe următoarele.

  1. Un roman grafic

Mă bate gândul de ceva timp să-mi iau „Maus” de Art Spiegelman. Poate în 2015 se concretizează acest gând. 😀

  1. O carte de un autor ale cărui cărţi nu le-ai mai citit până acum

Regele Şobolan” de China Mieville. O deţin deja, dar n-am avut când s-o citesc.

  1. O carte pe care o ai, dar pe care n-ai citit-o până acum

Mă atrage „Cazul Jane Eyre” de Jasper Fforde. N-o am de foarte mult timp, dar abia aştept s-o citesc şi să văd ce întorsătură a dat Fforde personajului Jane Eyre.

  1. O carte a cărei acţiune are loc în oraşul tău de baştină

Poftim?! Norocul meu că stau în Galaţi, că dacă stăteam în Cuca Măcăii, mă îndoiesc că găseam vreo carte care să aibă loc acolo. XD Dar totuşi nu voi alege nimic pentru punctul acesta. N-am nicio idee…

  1. O carte scrisă iniţial într-o altă limbă decât cea română

Întinsa mare a sargaselor” de Jean Rhys.

  1. O carte a cărei acţiune să aibă loc în preajma Crăciunului

Fulgi de iubire” de John Green, Lauren Myracle şi Maureen Johnson.

  1. O carte scrisă de un autor/o autoare cu aceleaşi iniţiale ca ale tale

Greu, nene, greu. Dar nu imposibil. 😀 „Secretul soţului” de Liane Moriarty.

  1. O piesă de teatru

Ah, ce frumos! „Romeo şi Julieta” de William Shakespeare. Mi-e dor s-o recitesc…

  1. O carte interzisă

The Color Purple” de Alice Walker. Nu a fost încă tradusă în română, dar nu prea contează în ce limbă citesc atât timp cât citesc, nu? 😀

  1. O carte bazată pe, sau transformată într-un serial TV

The 100” de Kass Morgan. Serialul îmi place la nebunie şi ştiu că e posibil să mă plictisesc citind cartea, dar poate îi acord o şansă.

  1. O carte pe care ai început-o, dar pe care n-ai terminat-o

Restauraţia” de Rose Tremain.

tumblr_m7xpvp6wtZ1qarcjno1_500

Un gând despre “2015 Reading Challenge! (III)

  1. Pingback: Bilanț 2015 (sau cum am vrut să mă sparg în figuri și nu prea mi-a ieșit) « Books, Movies, Tea and Unicorns

Lasă un comentariu

