De pe la bibliotecă adunate (Library Book Haul)

tumblr_ndlee7Y8ZC1qk4y94o1_500Sunt o bloggeriţă (dacă mă pot numi aşa ceva) jalnică tare de tot. 😦 A trecut aproape o săptămână de la ultima mea postare, şi mă simt vinovată. Mai ales ţinând cont de weekendul care a venit şi a trecut, ziua liberă de 1 decembrie şi lipsa unor activităţi intense de socializare. Se pare că am preferat să las blogul în paragină câteva zile şi, în schimb, să citesc şi să mă uit la filme. Ceea ce am şi făcut. Şi a fost super! 😀 Am terminat Beauty de Robin McKinley, am început şi terminat Fangirl de Rainbow Rowell, şi am văzut vreo 4-5 filme în total. Dacă trag linie şi stau bine să mă gândesc, sunt destul de mulţumită de activitatea mea semi-intelectuală şi intelectuală din zilele astea. Însă acum nu e momentul să mă culc pe o ureche. Am un teanc întreg de cărţi care îşi aşteaptă rândul, şi timp din ce în ce mai puţin până la sfârşitul anului. Dar ce mai contează 2-3 „cărticele” pe acolo, nu? Fix asta mi-am zis şi eu azi când m-am dus la biblio să restitui volumele de luna trecută, deşi eram hotărâtă nevoie mare să ignor sala de împrumut şi chemările sale de sirenă. Dar n-am reuşit. M-am învârtit, am suspinat, am luat când o carte de pe raft, când alta, le-am pus apoi pe rând la loc, şi într-un final m-am decis să iau „numai” 3. Trei cărţi foarte, foarte bune, pe care dacă nu le voi citi luna asta, ştiu sigur că mi se va frânge inima. ‘Cause I’m weird like that. :/ Iată-le pe frumuseţi mai jos:

DSCN2991

Dar să începem cu începutul. După cum se vede şi în poză, surpriza imensă a acestei excursii la bibliotecă a fost Before I Fall de Lauren Oliver (tipa cu Delirium, că deh, toată lumea de acolo o ştie…), pe care îmi tot doresc s-o citesc de când am aflat de ea pe Goodreads, dar încă nu avusesem curajul s-o cumpăr. Ei bine, iată c-am găsit-o chiar în oraşul meu, într-un loc în care nu m-aş fi aşteptat în veci! Strecurată pe ultimul raft de jos al secţiunii de cărţi în limbi străine, înconjurată de volume în limba franceză (pentru că logica e-o scorpie şi, pân’ la urmă, cine naiba a auzit de aranjare alfabetică a cărţilor într-o bibliotecă?! aranjare, punct…) şi de romane clasice în limba engleză, Before I Fall mă aştepta cuminţică şi cumva stingheră. Am pus gheara pe ea fără să mă gândesc de două ori, cu inima bătându-mi nebuneşte în piept. Oameni buni, când o carte vă face inima s-o ia la goană, e clar! XD XD Hehe… I’m crazy…

DSCN2998

Mai departe, am găsit cartea a doua din seria Temeraire de Naomi Novik. Dacă vă mai aduceţi aminte, vă spuneam aici că m-am bucurat enorm când am găsit Dragonul Maiestăţii Sale la bibliotecă, fiindcă eram cumplit de curioasă să văd despre ce e vorba în carte şi dacă o să mă prindă aşa cum spunea lumea că se întâmplă. Ei bine, da, m-a prins, şi m-a prins atât de bine (vedeţi aici) încât am simţit nevoia să iau şi volumul al doilea. TREBUIE să aflu prin ce aventuri mai trec Laurence şi Temeraire, e o nevoie obsesivo-compulsivă! Şi mărturisesc că ăsta a fost motivul principal pentru care am intrat în sala de împrumut. Dar nu se putea să plec doar cu Tronul de jad, nu? Nuuuu, nici vorbă! 🙄

DSCN3000

Şi pentru sfârşit am păstrat cea mai mare carte din acest library book haul, şi la propriu, şi poate şi la figurat: Circul nopţii de Erin Morgenstern, o carte pentru tineri, dar nu numai, care a stârnit nişte tsunami-uri veritabile prin lumea literară occidentală atunci când a apărut, în 2011. Este un roman fantasy scris într-un stil destul de poetic, prezintă o poveste de dragoste epică şi are un rating de 4.00 pe Goodreads, de la aproape 300.000 de cititori. Good enough for me! 😀 De mult eram curioasă să văd ce-i poate „cotorul”, acum am şi contextul potrivit: se apropie Crăciunul, magia e în aer, fulgii de nea sclipesc jucăuşi în aer, bla bla bla. Momentul perfect să citesc fantasy! 🐻

DSCN3002

Cam atât pentru voi, dragi cititori, for now. Ofer şi some love, ofer şi some sugar, dar numai cu porţia şi-n doze mici! 😈 Dacă aţi citit vreuna dintre cărţile astea, sau chiar pe toate, vă aştept cu comentarii: dacă v-au plăcut, şi ce anume v-a plăcut sau displăcut la ele, sau puteţi lăsa chiar link-uri spre recenziile voastre. Dacă nu, atunci sunt curioasă: vă tentează vreuna dintre ele în viitorul apropiat? Puteţi afla mai jos de unde le puteţi achiziţiona:

Before I Fall – Lauren Oliver

THE BOOK DEPOSITORY

Tronul de Jad – Naomi Novik (seria Temeraire)

NEMIRA (puteţi achiziţiona de pe site-ul Editurii Nemira pachetul Temeraire cu 50% reducere!)

Circul nopţii – Erin Morgenstern

ELEFANT

LIBRIS (pe site-ul Libris aveţi transport gratuit la orice comandă, indiferent de valoarea acesteia!)

Lasă un comentariu

