Ice Cream Book Tag! Sau o leapşă dulce şi drăguţă.

Câteva cuvinte de început. Am aflat de această leapşă de curând, de pe canalul de Youtube al Irinei: Irina Citeşte. Vedeţi tag-ul ei aici. Apoi am făcut ceva căutări online şi l-am preluat în scris de la Everything and anything, iar cu ocazia asta am văzut că e destul de vechi. Poate chiar mai vechi decât luna octombrie. Dar nu prea contează, au început să-mi placă lepşele, aşa că… Here I go! 😀

Acest tag are următoarele reguli:
1. Încorporați imaginea în postarea voastră!
2. Reveniți pe blog și, într-un comentariu la această postare, lăsați-mi link-ul cu postarea completă.
3. Dați tag-ul mai departe!

ice cream tag
Înghețată cu aromă de unt de arahide. O serie pe care vrei să o citești de mult timp, dar nu crezi că o vei face.
Hm… De obicei nu citesc serii, dar sunt relativ intrigată de seria Divergent de Veronica Roth. Fiindcă am văzut primul film şi mi-a plăcut enorm, le aştept şi pe celelalte. Dar cartea şi-a cam pierdut din strălucire pentru mine…
Înghețată cu aromă de ciocolată. O carte pe care poți să o citești la nesfârșit/de foarte multe ori.
Cred că n-am decât vreo trei cărţi pe care le-am recitit în toată viaţa mea. De obicei nu revin asupra lor. Dar să aleg una pe care s-o recitesc la nesfârşit? Aş alege colecţia de Poezii de Mihai Eminescu. 🙂 O alegere mult mai bună decât orice creaţie de proză.
Înghețată cu aromă de fistic. O carte cu o copertă verde.
Poate o să râdeţi, poate nu, dar pentru acest punct am ales o versiune super veche a lui Jane Eyre de Charlotte Brontë, apărută la Editura Eminescu în 1972. Mi-este foarte dragă şi nu voi renunţa niciodată la ea, indiferent de felul în care arată. A circulat prin mâinile mai multor persoane din familia mea, şi pe lângă faptul că m-am ataşat de ea, este şi o traducere foarte bună! 😀

DSCN2977DSCN2976
Înghețată cu aromă de căpșuni. O carte foarte romantică, însă nu intensă ci drăguță.
Primul titlu care mi-a venit în minte a fost Uite, aşa arată fericirea de Jennifer E. Smith, apărută la Editura Epica. A fost o poveste drăguţă, care prinde viteză pe măsură ce te afunzi tot mai adânc în ea, şi se termină exact aşa cum ar trebui. Trebuie s-o citiţi! 🐱
Înghețată cu aromă de lămâie. O carte cu un sfârșit acrișor.
Huliganii de Mircea Eliade. La fel, e prima care mi-a venit în minte. Iarăşi, o recomand, o recomand şi iarăşi o recomand!
Înghețată cu aromă de mentă. O carte de copii care îți place.
Poveşti alese de Fraţii Grimm, şi aici mă refer la versiunea apărută la Editura Venus, Chişinău, în 1990. Este un monstru de carte, are format mare, scrisul normal, dar un număr impresionant de pagini: 667! Şi am citit-o pe nerăsuflate în vacanţa de vară din clasa a 2-a spre a 3-a. Eram aşa mândră când am terminat-o. XD Iar ultima dată am deschis cartea prin facultate, fiindcă pur şi simplu simţeam nevoia să citesc basme. Aşa că da, asta e alegerea mea pentru punctul ăsta. Nici nu e rost de discuţie.
DSCN2980
Înghețată cu aromă de vanilie. Cartea clasică favorită.
Hm… Greu, greu… Glumesc! XD Nu e greu deloc. Aleg Mândrie şi prejudecată de Jane Austen. Nu e cea mai bună carte clasică pe care am citit-o, dar e cu siguranţă favorita! 😀
Predau ştacheta mai departe Cătălinei de pe Stil de scriitor, Adelei de pe Vanilla Moon Books, Georgianei de pe Lorellei şi Biancăi de pe bianca2b. Sper să nu vă fi sâcâit cu nominalizările.
Desigur, asta e doar ca să respect cerinţa tag-ului, dar oricine vede acest tag şi doreşte să-l facă, este invitatul/invitata mea. Nu uitaţi scopul principal al acestor lepşe: să ne cunoaştem un pic mai bine între noi ca cititori, să recomandăm cărţile noastre preferate altor persoane şi, mai ales, să ne distrăm! 😀
Chuss!
200
Lasă un comentariu

