Cărţile în pregătire pe care le anticipez până la centura lui Orion şi înapoi!

Acesta e un blog, da? Deci e subiectiv, da? Iar sursa acelei subiectivităţi sunt eu, categoric. Aşa că vă invit mai jos să vedeţi ce cărţi anticipez eu cu puterea a o mie de sori. Am adunat cele mai mari edituri de pe la noi, şi le-am vânturat site-urile, iar rezultatul (subiectiv!) îl puteţi vedea mai jos. Lectură plăcută! 🙂

POLIROM

Bărbaţi fără femei – Haruki Murakami (de acum şi până la sfârşitul veacurilor, voi saluta mereu cu entuziasm apariţia unei noi cărţi semnate de Haruki Murakami)

Bulevardele de centură şi Călătorie de nuntă – Patrick Modiano (fiindcă am citit Dora Bruder şi fiindcă mi-a cam plăcut. în plus, Nobelul, fraţilor, Nobelul!)

Întoarcerea la Salem – Helene Grimaud (ştiu de cartea asta de ceva timp, slăvit fie Goodreads-ul, şi mă interesează maxim! am zis!)

Cartea pernei. Confesiunile unei aristocrate de la curtea imperială japoneză – Sei Shonagon (cred că în curând se fac vreo 10 ani de când tot sunt fascinată de istoria, cultura şi mentalitatea japoneză. deci da! de 1000 de ori da!)

HUMANITAS

Jurnal de la şaisprezece ani. Adolescentul – Yasunari Kawabata (numele autorului spune totul despre decizia mea de a-l include aici)

Trecute vieţi de doamne şi domniţe – Gane Constantin (de obicei nu prea citesc non-ficţiune, dar cartea asta merită! sunt sigură!)

Să rîdem cu Nea Mărin – Amza Pellea (n-aş putea spune exact de ce îmi doresc s-o citesc, dar mă atrage descrierea. plus că „Mihai Viteazul” cu Amza Pellea în rol principal mi-a colorat copilăria, deşi eu eram prea mică să înţeleg tot ce vedeam pe ecran)

HERG BENET

Exorcizat – Radu Găvan  (descrierea spune totul)

Mamifer – Ana Barton (o colecţie de proză scurtă, ideală de citit în pauzele dintre cărţi mai… consistente)

Am murit, din fericire: Întoarcerea – Theo Anghel (viaţă după moarte, o perspectivă autohtonă asupra shinigami-ilor şi o eroină ce pare kickass? yes, please!)

RAO

Expatriaţii – Chris Pavone (pare interesantă şi exact pe gustul meu)

Un băiat pe lista lui Schindler – Leon Leyson (o poveste cutremurătoare şi cât se poate de adevărată. o lectură aproape obligatorie!)

NEMIRA

Din toate bogăţiile – Stefano Benni (o poveste frumoasă, care mă atrage, şi o copertă pe măsură!)

Magicienii – Lev Grossman (o nouă carte pentru tineri care urmează să fie publicată de Nemira. după minunata surpriză de care am avut parte cu „Dragonul Maiestăţii Sale„, puteţi pune pariu că voi citi şi alte titluri din colecţia Nemira Junior!)

Acolo – Lavinia Bârlogeanu (o autoare de pe plaiurile noastre mioritice, dar o poveste universală, care sondează profunzimile vieţii în cuplu)

CORINT

Testul fierului (MAGISTERIUM, Vol. I) – Holly Black şi Cassandra Clare (am nevoie de mai mult fantasy în viaţa mea!!)

ALL

Cele şapte biserici – Milos Urban (intrigă sângeroasă, elemente de ocultism şi atmosferă gotică?! absolut!)

Parcul cioburilor – Alina Bronsky (un subiect puternic, care sigur îmi va deşira sufletul. perfect!)

TREI

Love Letters to the Dead – Ava Dellaira (a fost confirmată publicarea, însă până în prezent nu mai există alte informaţii legate de cartea asta… eu am citit-o deja în engleză, dar vreau s-o cumpăr şi-n română s-o recitesc, fiindcă este al naibii de bună!)

Let It Snow: Three Holiday Romances – John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson (hell to the yes! poate apare totuşi înainte de Crăciun… XD )

EPICA

My True Love Gave to Me: Twelve Holiday Stories / Dragostea mea mi-a dăruit… – colecţie de proză scurtă pentru tineri, editată de Stephanie Perkins (o altă carte pe care sunt înnebunită s-o citesc! se pare că anul ăsta sunt hotărâtă să citesc TOATE cărţile de Crăciun XD )

Breakable – Tammara Webber (Easy [mini-recenzie aici]/”E uşor să te iubesc„, prima carte din duologie, este una dintre cărţile mele preferate, aşa că atunci când am aflat că Epica va publica şi partea a doua, am sărit în sus de bucurie! aş putea s-o citesc în engleză, desigur, dar prefer de data asta să lecturez varianta în română. because reasons.)

Dare You To (Destine la limită 2) – Katie McGarry (puteţi citi recenzia mea pentru prima carte aici. mi-a plăcut enorm primul volum, sper ca şi celelalte să se ridice la nivelul aşteptărilor mele!)

This Star Won’t Go Out: The Life and Words of Esther Grace Earl (o biografie a fetei care l-a inspirat pe John Green să scrie „Sub aceeşi stea„, una dintre cele mai frumoase cărţi pe care le-am citit până în prezent. cum să NU vreau s-o citesc, spuneţi şi voi?)

Un gând despre “Cărţile în pregătire pe care le anticipez până la centura lui Orion şi înapoi!

  1. Pingback: Recenzie – “Exorcizat” de Radu Găvan « Books, Movies, Tea and Unicorns

Lasă un comentariu

