Cărţi în limba engleză – cele mai bune oferte

Hello, everybody!

Asta va fi o postare în care eu abia voi scrie două cuvinte, fiindcă nu vreau decât să vă prezint ultimele oferte în ceea ce priveşte cărţile în limba engleză, dacă sunteţi interesaţi să le cumpăraţi la preţuri cât mai avantajoase.

Pentru început, timp de 3 zile, LIBRIS are reduceri de 25% şi 35% la TOATE cărţile în limba engleză!!

2131892-235
http://www.libris.ro/carti-in-engleza–c8088.html

Câteva recomandări din partea mea:

Goldfinch – Donna Tartt (câştigătoare a Premiului Pulitzer pentru ficţiune în 2014 şi a Medaliei Andrew Carnegie pentru excelenţă în ficţiune în 2014)

Far from the Madding Crowd – Thomas Hardy (una dintre cărţile mele preferate!)

Supernatural (Nevermore) – Keith DeCandido (yep, carte adaptată după serial! 😀 ) Coperta e aceasta:

850432 Ei? Parcă, parcă, nu? 😀

The Graveyard Book – Neil Gaiman (citită de curând, am adorat-o!)

Starry Night – Debbie Macomber (o carte perfectă pentru atmosfera Crăciunului)

The White Hotel – D.M. Thomas (am lăsat ce e mai bun pentru la urmă: „Hotelul alb” m-a şocat atunci când am citit-o prima oară, mi s-a părut o carte incredibil de bună şi mă tot minunam cum de nu-mi spusese mai multă lume despre ea! ei bine, vă spun eu despre ea, şi vă mai spun că trebuie neapărat s-o citiţi, vă va lăsa urme în suflet, cu siguranţă!)


Mai departe, trecem la ofertele BOOK DEPOSITORY! Vă anunţ că Book Depository a început deja să introducă pe site ofertele de Crăciun, iar reducerile sunt incredibil de bune, de la 15% până pe la 60%! Cărţi mai necunoscute, cât şi cărţi vestite în toată lumea sunt la preţuri de outlet, aşa că vă invit să intraţi pe pagina cu discounts AICI şi să vedeţi toate reducerile. Cu toate astea, am făcut şi eu o mică selecţie, fiindcă nu m-am putut abţine. 🙄

CustomPage_Bargain_banner
http://www.bookdepository.com/bargain-shop

Firefly Lane – Kristin Hannah (povestea pare sfâşietoare, iar ratingul de pe Goodreads m-a convins pe deplin de asta)

A New York Winter’s Tale – Mark Helprin (dacă aţi văzut filmul, atunci trebuie să citiţi şi cartea; dacă nu, acum aveţi ocazia perfectă!)

Finding Colin Firth – Mia March (nu, nu am citit-o, dar sunt al naibii de curioasă să văd cum e! XD numai titlul spune totul)

The Host – Stephenie Meyer (acum cu reducere substanţială de 40%!)


Şi cum cei din urmă vor fi cei dintâi (sau cel puţin aşa se zice), vreau să vă mai recomand o librărie online de unde puteţi comanda atât cărţi noi, cât şi cărţi second hand: ABEBOOKS! Până să ne entuziasmăm şi să dăm cu capul de acoperiş, vă spun că pe Abebooks se găseşte o foarte mare varietate de cărţi, la preţuri începând cu jumătate de liră (cele de anticariat, desigur), dar trebuie neapărat să calculaţi costul transportului pentru fiecare vânzător în parte, întrucât acesta diferă de la bookseller la bookseller. În general, pentru România, costul transportului variază de la 4 lire la 7-8 lire, ceea ce mi se pare cam mult. Mai bine cumperi cartea nou-nouţă de pe Book Depository şi nu mai plăteşti transportul.

However, în cazul în care căutaţi cărţi mai vechi, care nu se mai publică, sau ediţii mai vechi ale unor cărţi, atunci puteţi încerca Abebooks. De asemenea, puteţi ieşi în câştig dacă reuşiţi să prindeţi cărţi nou-apărute la preţuri de anticariat. De exemplu, am căutat Throne of Glass de Sarah J. Maas, şi am găsit versiuni începând cu 0.62 lire. Cu tot cu transport, ar veni în jur de 32 RON. Dacă nu vă deranjează să aveţi o versiune puţin mai rufoasă, şi dacă vreţi neapărat să citiţi cartea în engleză, atunci o puteţi cumpăra aşa. Este chiar un chilipir. 🙂 Cum consideraţi. Însă, NU UITAŢI SĂ CALCULAŢI PREŢUL TRANSPORTULUI PENTRU ROMÂNIA!

AbeBooks-logo
http://www.abebooks.co.uk/find-books/

Câteva recomandări din partea mea:

Throne of Glass – Sarah J. Maas

Paper Towns – John Green

Daughter of Smoke and Bone – Laini Taylor

My Sister’s Keeper – Jodi Picoult

Anybody Out There – Marian Keyes (o carte care m-a „distrus”, dar apoi m-a clădit la loc; merită citită şi recitită!)

Cam atât pentru postarea aceasta, sper să vă fi plăcut descoperirile mele şi chiar vă invit să-mi spuneţi în comentarii dacă aţi citit ceva din ce am propus eu, sau ce cărţi vă fac cu ochiul de pe site-urile acestea, etc.

Till next time!

200

Lasă un comentariu

