Library Book Haul – November 2014

Hey ho!

Azi vă prezint cele 4 cărţi pe care le-am luat de la bibliotecă şi pe care le voi citi (hopefully!) în luna noiembrie. Dacă aţi mai citit din postările mele anterioare, atunci ştiţi deja că sunt fană convinsă a bibliotecilor publice, care au şi secţiune de împrumut la domiciliu. Ştiu că am deja o casă plină de cărţi, care nu se vor citi singure, dar… dacă tot s-a ivit oportunitatea, why the heck not? XD Plus că, aşa cum v-am mai zis, biblioteca din oraşul meu este super bine aprovizionată, iar cărţi din ce în ce mai noi apar pe lună ce trece. Şi cum nu sunt bani pentru a-mi cumpăra toate cărţile pe care vreau să le citesc într-un anumit moment, atunci când le văd pe rafturile bibliotecii, le înşfac fără prea multe bătăi de cap. 😀

IMAG0951

În primul rând, aşa cum vă arătam şi aici, pentru luna noiembrie am „Bucătăria sclavilor” (Polirom, 2014) pe listă. Am fost nevoită să-i prelungesc termenul, fiindcă luna trecută n-am reuşit s-o parcurg, şi n-am vrut s-o dau înapoi şi să pierd şansa s-o citesc. Era singurul exemplar de pe raft, so… :/

IMAG0957

O găsiţi pe ELEFANT.RO, LIBRIS, BOOKCITY, sau în engleză pe BOOK DEPOSITORY, OKIAN, BOOKS-EXPRESS.

Mai departe, printre cărţile nou împrumutate, se numără şi „Cartea cimitirului” de Neil Gaiman (Nemira, 2010), pe care am început-o deja. De fapt, am ajuns pe la jumătate. De data asta, m-am dus la biblio dead set să găsesc ceva de Gaiman sau Stephen King. Cum G e înainte de K, degetele pur şi simplu mi-au acţionat fără voia mea şi s-au lipit de „Cartea cimitirului„. 🙄 Şi nu regret nimic!

IMAG0956

O găsiţi pe ELEFANT.RO, LIBRIS, sau în engleză pe BOOK DEPOSITORY, OKIAN, BOOKS-EXPRESS.

În fine, moving on… Surpriza cea mai mare a fost cu siguranţă faptul că am găsit „Dragonul Maiestăţii Sale” de Naomi Novik (Nemira, 2014), prima carte din seria Temeraire, o serie despre care am auzit numai lucruri de laudă. Mi-am zis că trebuie neapărat să citesc mai mult fantasy, aşa că am luat-o de cum am pus ochii pe ea. Bonus: am văzut şi volumul 2 din serie, doar că am vrut mai întâi să văd cum e primul, şi dacă o să-mi placă, atunci o să mă duc iarăşi să fac ravagii la litera N. 😀

IMAG0958

O mai găsiţi şi pe ELEFANT.RO, LIBRIS, BOOKCITY, sau în engleză pe BOOK DEPOSITORY, OKIAN, BOOKS-EXPRESS.

O altă carte pe care pusesem ochii de ceva timp şi pe care eram în dubii dacă s-o cumpăr sau nu, a fost „Lucas” de Kevin Brooks (RAO, 2011). Este o carte pentru adolescenţi, însă nu pare chiar atât de „floricele şi inimioare”. Pare un roman intens, plin de emoţii, de dureri, de suferinţe. Ah, the smell of teenage angst… 😈 Chiar sunt extrem de curioasă în privinţa ei, sper să nu mă fi înşelat prea tare.

IMAG0960

O puteţi găsi şi pe ELEFANT.RO, LIBRIS, sau în engleză pe BOOK DEPOSITORY, OKIAN, BOOKS-EXPRESS.

Asta a fost „prada” mea de la bibliotecă pe luna care vine. Voi cum preferaţi, să citiţi mai întâi ce aveţi în casă, sau să şi împrumutaţi de la biblio? God knows că nu mă pot abţine când mă pierd printre rafturile bibliotecii…

Till next time, toodles!

library card2

3 gânduri despre “Library Book Haul – November 2014

  1. Pingback: De pe la bibliotecă adunate (Library Book Haul) « Books, Movies, Tea and Unicorns

    1. Ah, de când visez şi eu la un Kindle Paperwhite! Poate la anul de acum… E curios cum am atât de multe cărţi necitite în biblioteca mea, şi totuşi nu mă pot abţine să nu mă duc la biblioteca publică, să împrumut de acolo. :))

Lasă un comentariu

