Seria „Regii blestemaţi” (Les rois maudits) de Maurice Druon

Postarea de astăzi va fi cu şi despre „Regii blestemaţi” ai lui Maurice Druon, o serie publicată de editura Litera şi care apare din 9 octombrie cu ziarul Libertatea, în fiecare joi, la preţul de 15 lei/volum.

Acum, nu ştiu dacă aţi auzit sau nu de „Les rois maudits”, însă acţiunea celor 7 romane din serie sună incredibil de bine (o perioadă foarte zbuciumată din istoria Franţei), mai ales pentru o pasionată de romane de istorie aşa cum sunt eu (hello?! templieri? cum să nu!). XD Deşi le ştiu din perioada liceului, când proful de istorie ne bătea la cap să le citim fiindcă ne vor plăcea cu siguranţă, eu nu am făcut asta, iar în ultimul timp chiar începusem să regret faptul că le-am evitat cu graţie. Ei bine, my prayers were answered, aparent, iar când am aflat că întreaga serie va apărea în ediţie de chioşc, câte un volum pe săptămână, mi-am zis că trebuie neapărat să le cumpăr! Şi să le citesc, desigur! 😀

Nu vă voi da detalii despre roman, fiindcă nu-mi place să fac research inutil înainte să încep o carte de citit. Research-ul vine abia după ce am terminat lectura. Mai jos, însă, vreau să vă prezint primul volum din serie, să vedeţi şi voi cum arată. Eu sunt destul de mulţumită de raportul calitate/preţ. Am ce am, în schimb, cu coperta… Imaginea aia mi se pare prea generică, nu face o publicitate extraordinară cărţii. Dar na, cine a auzit măcar de „Regii blestemaţi” şi nu are seria în bibliotecă, atunci sunt sigură că va profita de ocazia asta pentru a o cumpăra. Eu spun că merită. Voi? Cum vi se pare din poze?

IMAG0837 IMAG0838

Pe coperta a patra puteţi vedea şi părerea lui George R. R. Martin despre „Regii blestemaţi”. Se pare că de aici s-a inspirat pentru epica lui lucrare, „Urzeala tronurilor”. Parcă, parcă, nu? 😀

Mai jos puteţi vedea cât de gros este primul volum. Fără Notele istorice şi Repertoriul biografic, primul volum are 245 de pagini.

IMAG0839

Din interior:

IMAG0842

Iar aici puteţi vedea titlurile următoarelor cărţi din serie:

IMAG0841

În concluzie, sper să vă placă postarea asta şi să vă convingă, dacă nu să cumpăraţi cărţile, atunci măcar să începeţi să citiţi „Regii blestemaţi”. Puţin câte puţin. Eu, una, am încredere în fostul meu prof de istorie din liceu! 😀 😀

Till next time,

4611442654

Lasă un comentariu

