Dă vina pe… Bob Marley?

Ascultând în seara asta un playlist cu melodiile lui Bob Marley (fană reggae declarată, până la moarte, aici!), a început deodată să-mi cânte în urechi Stir it up. Ei bine, de ce m-am simţit impulsionată să scriu o postare? Fiindcă mi-a adus aminte de una dintre cele mai frumoase cărţi New Adult pe care le-am citit până acum!!

18121041

Cheryl McIntyre – Long After (Sometimes Never #3)

Din păcate, am apucat s-o citesc înainte să-mi fac blogul, aşa că mi-ar fi imposibil să-i scriu o recenzie, însă clar în minte mi-a rămas momentul în care inima mea s-a topit pentru Chase, bookboyfriend-ul de serviciu din seara asta 😀 , care îşi declară dragostea faţă de Annie prin… aţi ghicit, Stir it up! Mi s-a părut una dintre cele mai frumoase şi discrete şi adorabile scene de lovey-dovey din istoria cărţilor citite de mine!

De fapt şi de drept, întreaga carte este structurată pe melodii. De asemenea, puteţi vedea lucrurile din două perspective: cea a lui Annie sau cea a lui Chase. Mi s-a părut o carte scrisă chiar foarte bine. Hence, rating-ul mare de pe Goodreads. O să vedeţi, o să vă placă! ❤ Dacă v-au plăcut romane ca Easy (E uşor să te iubesc) de Tammara Webber, Beautiful Disaster (Fericirea începe azi) de Jamie McGuire sau chiar Pushing the Limits (Destine la limită) de Katie McGarry, atunci Long After o să vă înnebunească de cap! 😀

Există dragoste, există pericol, există maltratare, există frică, teamă, ruşine, există prietenie, există de toate în această carte! Deşi nu-mi amintesc decât momente disparate, îmi aduc aminte perfect faptul că mi-a plăcut Long After extrem, extrem de mult! All the feels, folks, all the feels! ⭐

Grab the book:

AMAZON

KOBO

Lasă un comentariu

