Regatul meu pentru… un semn de carte!

În ultimele luni, am cam lăsat să se pună praful pe Nook şi am revenit la vechea mea iubire: cărţile pe hârtie. Sinceră să fiu, îmi era dor să simt hârtia între degete, s-o miros, să văd progresul meu efectiv în lectură. Pentru iubitorii de cărţi, acesta este un sentiment unic, care nu poate fi comparat cu nimic altceva!

Dn păcate, am descoperit că nu prea mai am semne de carte… Cele câteva mai deosebite pe care le aveam, se pare că le-am rătăcit, iar acum am rămas doar cu semnele de carte care vin odată cu cărţile. Ei bine, fiindcă am stoluri întregi de păsărele care îmi zboară în voia lor prin căpuşor ( XD ), eu nu pot folosi semnul de carte al unei cărţi anume pentru a marca pauza în lectură într-o altă carte. Call me crazy, dar aşa am fost de mic copil. Nu pot amesteca borcanele neam!

Dând un search pe nenea Goagăl, pentru semne de carte mai deosebite, am descoperit ceva foarte interesant: Push Design Art & Crafts, din Iaşi. Mai precis, am descoperit semnele lor de carte cu modele extrem de frumoase. Le puteţi găsi, vizualiza şi comanda de pe Breslo. Mai jos, vă invit să vă clătiţi şi voi privirile cu câteva dintre semnele de carte pe care le au de oferit cei de la Push Design.

Bufniţe, bufniţe şi iarăşi bufniţe!

breslo-2691225-product

breslo-2691207-product

breslo-2691187-product

Ceva dulce!

breslo-2690889-product

Beauties by… Alphonse Mucha!

breslo-2690863-product

breslo-2690866-product

breslo-2690872-product

Şi la final, ceva mai dark!

breslo-2691229-product

Sper că v-au încântat şi pe voi aceste modele măcar pe jumătate cât m-au încântat şi pe mine! Mai ştiţi şi de alte magazine online care comercializează semne de carte? Aştept link-urile voastre dacă da.

Chuss!

tumblr_lzc6j6Zh4x1qktqch

Lasă un comentariu

