Goodies din „grădina” vecinului (a.k.a. biblioteca V.A. Urechia Galaţi)

Nu ştiu cum se face, ori am eu un noroc imens, ori pur şi simplu biblioteca judeţeană V.A. Urechia Galaţi este super bine aprovizionată! De fiecare dată când fac câte o excursie pe acolo, îmi pică plombele de câte noutăţi editoriale văd, câte cărţi de ficţiune superbe, şi degetele mi se lipesc fără voia mea de câte o carte, două, trei. Aşa am păţit şi ultima dată când am fost acolo, mai precis ieri, iar prada mea de „război” a fost următoarea:

IMAG0792

1. „Penelopiada” / The Penelopiad – Margaret Atwood

2. „Bucătăria sclavilor” / The Kitchen House – Kathleen Grissom

3. „Grădina ceţurilor din amurg” / The Garden of Evening Mists – Tan Twan Eng

4. „Ce nimic frumos, dragostea” / Ne Güzel Bir Hiçlikti Aşk – Neslihan Acu

Cred că cel mai mult m-a încântat faptul că am găsit „Bucătăria sclavilor„. Tocmai săptămâna trecută eram în dubii dacă să o cumpăr sau nu de pe librăriile online… Iar faptul că la bibliotecă era singurul exemplar, pe ultimul raft de jos, m-a făcut să cred şi mai mult că am un înger păzitor bibliofil. XD Bine, romantizez eu lucrurile, clar, dar ideea e că sunt extrem de bucuroasă că le-am găsit, şi sper să am timp să le citesc pe toate 4 în luna care urmează!

Vă sunt datoare cu niscaiva recenzii, de care nu am uitat, dar pe care nu prea am avut inspiraţie să le scriu. Însă n-am nevoie decât de câteva ore libere şi o cafea tare, aşa că… soon… 😀 Veţi putea citi câte ceva despre „Sunt un curv” de Leonard Ancuţa şi despre „Fecioara şi căpcăunul” de Michel Tournier.

Stay tuned!

tumblr_n800zeXqOf1s82pilo1_500

2 gânduri despre “Goodies din „grădina” vecinului (a.k.a. biblioteca V.A. Urechia Galaţi)

  1. Pingback: Library Book Haul – November 2014 « Books, Movies, Tea and Unicorns

  2. Pingback: Recenzie “Grădina ceţurilor din amurg” de Tan Twan Eng « Books, Movies, Tea and Unicorns

Lasă un comentariu

