Tag: Very Inspiring Blogger Award

Cele trei reguli ale tag-ului ar fi:

1. Mulţumeşte celui care te-a nominalizat.

2. Scrie 7 lucruri despre tine.

3. Nominalizează alţi 15 bloggeri să preia tag-ul, anunţându-i printr-un comentariu pe blogul lor.

Mulţumesc (indirect) Georgianei de pe Lorellei, că mi-a (ne-a) adus în atenţie acest tag drăguţ, menit, zic eu, să ne facă să ne cunoaştem mai bine între noi, ca bloggeri, indiferent de obiectul de interes al blogului nostru. În cazul meu sunt cărţile şi filmele, obviously. 😀

De asemenea, pentru punctul 3, oricine vede acest tag pe blogul meu, îl poate prelua fără probleme. Eu n-am de gând să fac liste, în care să includ anumite persoane şi să exclud alte persoane. All fair and square! Except for love and war, right? 🐱

1. Voi începe cu cea mai scandaloasă informaţie despre mine, legată de cărţi: NU am citit niciun clasic rus până acum, până la vârsta de 26 de ani. Am încercat să citesc odată „Demonii” de F.M. Dostoievski, dar după 50 de pagini m-am lăsat păgubaşă. Nu, nici „Anna Karenina” nu am pupat. Nada. Rien. Zero. Zilch. 😳

2. Eu încă mă simt de vreo 17-18 ani, cam din toate privinţele. Bine, nu şi din punct de vedere profesional, acolo bussines-ul e business. 😀 Dar în rest… Cam da. Noroc de familia mea şi de prietenele mele, care mă mai aduc cu picioarele pe pământ şi-mi aduc aminte că am o vârstă şi ar cam trebui să mă comport conform ei. XD

3. Sunt înnebunită (!) după serialele coreene, japoneze şi taiwaneze, şi după anime-urile şi manga din genurile school life, shoujo, romance. Ce pot să zic, I’m a sucker după poveştile lor de dragoste, după felul cum le prezintă…  În realitate, nu că aş fi pesimistă sau ceva, nu cred în „dragostea adevărată” lansată pe piaţă de Disney, nu cred în dragoste, punct, însă paradoxal, ADOR să citesc cărţi romanticoase, să văd filme plângăcioase şi să ascult melodii de dragoste. E de admirat felul cum separ eu realitatea de ficţiune, nu? XD

4. În 2007, am dat la două facultăţi, iar timp de un semestru, am fost la amândouă. La zi. Pe una dintre ele am şi terminat-o: Facultatea de Lb. şi Lit. Străine a Universităţii din Bucureşti. Cealaltă era Facultatea de Filosofie, tot a Unibuc. Am învăţat multe lucruri interesante acolo, chiar am simţit cum mi se mişcă rotiţele în cap, însă din cauza lipsei de timp şi a faptului că dintotdeauna am iubit mai mult literatura şi gramatica decât filosofia, am rămas dincolo. Nu regret… Dar parcă totuşi ceva tot mă râcâie pe suflet. :/

5. Nu am fost niciodată în afara graniţelor României. Oh wait, ba da, în liceu, la un concurs de limba română organizat în Cahul, în Republica Moldova (eu fiind din Galaţi). Se pune? XD

6. Plâng aproape de fiecare dată când ascult muzică tradiţională irlandeză, scoţiană, arabă sau chineză. Mă emoţionează foarte tare acele acorduri, uneori vocea (dacă există), şi parcă intru în transă. Dar partea frumoasă e că mă şi calmează, de fiecare dată. ❤

7. Visătoare incurabilă cum sunt, dintotdeauna mi-am dorit ceva anume: o casă pe plajă. Să pot sta pe verandă cu orele, să citesc în briza mării sau a oceanului, să văd soarele cum răsare sau cum apune din/în mare, să mă pot plimba pe plajă dimineaţa devreme, să simt o comuniune cu acea întindere mare de apă. Dar nici o căbănuţă în munţi nu e de lepădat. 😀

Cam atât pentru mine. Sunt curioasă să citesc şi alte articole cu acest tag, deci nu vă sfiiţi să lăsaţi un comentariu cu link-ul spre postarea voastră.

All the best to ya!

Salute

Lasă un comentariu

